Avatar billede websurfer11 Novice
03. december 2001 - 18:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken version skal man vælge at købe?

Full version eller Upgrade, når jeg har for kort tid siden har omformateret og nyinstalleret min Windows 2000, som kører hurtigt og fint.
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
03. december 2001 - 18:12 #1
-> Hvis du vil være sikker på at din PC kører i topstand ville jeg vælge en fuld version af WinXP.
Jeg har selv oplevet problemer hvis du opgraderer fra fx. Win98/Me... Der er selvfølgelig mange penge at spare, men jeg vil dog foretrække stabilitet frem for min økonomi :)

-> http://www.eksperten.dk/spm/141873
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 18:13 #2
det kommer jo stort set an på hva du skal bruge og hvad du vil lave men du kan læse om alle 3 systemer her og bagefter kan du så tage stilling til hva det skal være.

http://www.microsoft.com/Danmark/Products/Windows/windowsxp/guide/whichIsRight.asp
Avatar billede peet-49 Novice
03. december 2001 - 20:23 #3
XP upgrade er udmærket, den kan du også installere på en ren disk.
Avatar billede xbeeps Nybegynder
04. december 2001 - 15:31 #4
lyt til peet49. Det kræver bare at man har f.eks. en windows98 cd rom eller windows 2000 cdrom man kan smide i, når man installerer winxp upgrade. Så kan den se at man har købt et tidligere produkt og så kan man forstætte installationen på den rene disk.