Avatar billede aksel Praktikant
06. december 2001 - 12:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan opretter jeg en tabel i en mysql database fra windows

Jeg har fået en php/mysql konto hos www.coolfreepages.com. Nu vil jeg gerne oprette en tabel i den database jeg har fået. Hvordan gør jeg det når jeg sidder på en windows maskine?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
06. december 2001 - 12:47 #1
Du kan bruge phpmyadmin til det.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
06. december 2001 - 12:48 #2
http://www.phpbuilder.dk/artikler/read.php?aid=4 Du kan se her hvordan du sætter den op på din server. Den er let at gå til.
Avatar billede aksel Praktikant
06. december 2001 - 13:05 #3
>Snigermunken
Det ser jo godt ud..
Det er åbenbart et sløvt hotel jeg har fået aadgang til - for jeg kan ikke få lov til at ftp uploade så jeg kan teste.
- Kender du et bedre / hurtigere webhotel med gratis php og mysql?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
06. december 2001 - 13:10 #4
Vis du bare skal test så vil jeg foreslå vis du har en ordenlig forbindelse af du henter Apache, php og mysql de drejer sig om ca 30mb men så kan du teste localt på din egne computer det er meget lettere.
Med webhoteller kender jeg ikke jeg ligger hos azero og det koster penge, prøv og spørg under webhoteller.
Avatar billede mortenfn Nybegynder
06. december 2001 - 21:18 #5
med dette program:

http://www.anse.de/mysqlfront/
Avatar billede aksel Praktikant
07. december 2001 - 11:53 #6
Hej mortenfn
Det ser ikke ud til at virke??
Der står det kræver libmySQL.dll. Er det rigtigt forstået at den skal ligge på serveren hos min host?
Avatar billede mortenfn Nybegynder
29. august 2002 - 21:21 #7
sammen med mysqlfront kal kopieres fra mysql