Avatar billede webwizard Nybegynder
06. december 2001 - 16:15 Der er 6 kommentarer

ASP partner???

Hejsa alle \"Eksperter\" der ude i det lille mørke land!

Vi er to der er ved at åbne en side, som skal være lidt i stil med Eksperten, altså et forum/debat med points (helst)! Og da den ene er \"ekspert\" inden for emnet, og den anden er designer, mangler der ligesom et sidste led! Og det er en ASP-programmør. Jeg kan desværre ikke sige mere, end at der ingen løn er, men en evt. indtægt via bannere vil blive brugt på at gøre siden bedre, og hvis det er helt vildt, vil den blive delt i 3 dele. Èn til hver part...!
Hvis du vil vide mere så skriv til jacob@berget.as
Kan desværre ikke oplyse navnet, da jeg ved at der er mange der har haft samme idé og siden er sikkert først færdig til foråret! ;-)

Mvh.
Jacob Berget
jacob@berget.as

P.S.: Ved ikke om det er den rigtige kategori! :-(
Avatar billede tmceu Praktikant
06. december 2001 - 16:30 #1
Hvor er I placeret geografisk ?
Avatar billede webwizard Nybegynder
06. december 2001 - 17:12 #2
tmceu>> VI er ikke placeret noget sted... eller jo det er vi. Den ene i København og den anden i Jylland, et eller andet sted. Men der vil ikke være tale om at man skal møde op, det hele vil foregå over MSN Messenger, eller lign., altså online!
Men hvis der er noget galt, eller problemer vil der selvfølgelig være mulighed for kontakt på tlf.!

Mvh.
Jacob Berget
jacob@berget.as
Avatar billede tmceu Praktikant
07. december 2001 - 01:10 #3
Jylland her. Send gerne information om planerne på TMC@ofir.dk
Avatar billede webwizard Nybegynder
07. december 2001 - 19:33 #4
/mail sendt
Avatar billede webwizard Nybegynder
07. december 2001 - 19:34 #5
skal lige undskylde: Den ene bor i StorKøbenhavn, og den anden i København... men det vil ingen rolle spille, da der ikke at tale om møder, kun over MSN Messenger!

Mvh.
Jacob Berget
jacob@berget.as
Avatar billede arriva Nybegynder
19. februar 2002 - 20:06 #6
Kunne da godt tænke mig at høre mere om jeres projekt, eventuelt kvalifikationer som I forventer...
Min mail er: mrt@broze.dk
Mvh. Morten Riis