Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:24 Der er 31 kommentarer

Fil til office 2000 \"OFFICE1.CAB\"

Davs!
Jeg mangler filen OFFICE1.CAb til mit Office 2000 . Hvor kan den downloades

MVH Kristian
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:25 #1
Den skulle gern eligge på din org CD :)
Avatar billede fcs Novice
06. december 2001 - 16:26 #2
Cab-filer er jo installationsfilerne, så det tror jeg ikke at du kan hente på nettet. De skulle meget gerne være på den CD du fik da du købte Office-pakken ;-)
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:27 #3
det er den ikke
Avatar billede fcs Novice
06. december 2001 - 16:27 #4
Så må du ned og bytte den hos din forhandler
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:27 #5
Så er det ikke en ORG CD du har..
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:29 #6
joooo jeg har installeret den før men nu kan ikke engang min gammel cd\'rom finde den!
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:30 #7
Det er jo lang lang tid siden jeg \"KØBTE\" Office 2000 original!!!!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:31 #8
\"købte\", hvis det er en pirat CD du snakker om, så hører det spørgsmål ikke til på eksperten..
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:33 #9
nej for f*anden . Jeg købte den i Merlin får lang tid siden.... og har lige formateret min pc og ville gerne ligge office ind men den kan ikke finde filen office1.cab . Så tro for f*anden på mig . I tror altid herinde at enten er det pirat cd eller stjålen! . Jeg spørger jo bare herinde fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gøre!!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:35 #10
Det kan være der er ridser i din CD så, du kan evt prøve at smide den i et andet cd rom drev..

Btw sorry men det var fordi der stod \"købte\" det kunne godt ha været en falsk *GG*
Avatar billede dmcn Praktikant
06. december 2001 - 16:35 #11
Er ret sikker på MS bytter defekte CD\'er, hvis du kan fremvise købsbevis. Kan du ikke det er der vist ikke andet at gøre end at slippe slanterne for en ny.
Avatar billede dmcn Praktikant
06. december 2001 - 16:36 #12
Hvis CD\'en har relativt dybe ridser kan du prøve at smøre tandpasta på - der er slibemiddel i, der udjævner de store ridser. Det kan, i nogen tilfælde, hjælpe.
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:37 #13
I er helt sikre på at den ikke kan hentes på nettet eller sådan noget . ! . For penge er jo ikke det man har mest af i denne tid!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:37 #14
Du kan evt prøve at pudse din CD og se om det hjælper.
Avatar billede dmcn Praktikant
06. december 2001 - 16:38 #15
theleiflindholms : Det er 98% sikkert at du ikke kan finde dine cab-filer lovligt på Nettet.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:38 #16
n0rmality, det kan også ødelægge cd\'en 2talt, har jeg prøvet :)

Tror desværre ikke det er en fil der ligger til download på nettet
Avatar billede dmcn Praktikant
06. december 2001 - 16:38 #17
Og husk lige at skylle CD\'en godt efter tandpastatricket! ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
06. december 2001 - 16:39 #18
darkside : Hvis man gør det stille og roligt, og passer på ikke at komme for meget på, så sker der ikke noget.
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:40 #19
Jeg har prøvet af pudse og det hele \"Dosen\'t work!\" Er de ren af jer der vil sende filen til moi!!! . Og for aller sidste gang den er lovlig købt i Merlin ...... og købebeviset er tvæk da det er noget tid siden jeg købte den .?
Avatar billede dmcn Praktikant
06. december 2001 - 16:42 #20
Hvis en af os sender filen, så overtræder vi igen loven... ikke godt! :)
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:44 #21
enig, jeg havde gerne sendt dig filen for jeg ved hvor trælst det er, men vil ikke på kant med loven herinde...
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:45 #22
Takkker...det sku lort man ikke akn hente filen ligesom man kan hente alle mulige andre filer til office og windows!!!!!
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:46 #23
I hvilken mappe skulle den ligge
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:46 #24
altså filen
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:47 #25
Prøv at søg efter den, jeg ville tro at den lå løs på cd\'en.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:47 #26
Du kan evt prøve at kopiere CD\'en over på din HD, og prøve at installere derfra.
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:49 #27
darkside>>> Har prøvet at kopiere over på hd\'en
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
06. december 2001 - 16:49 #28
Altså den ligger ikke en speciel mappe
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 16:51 #29
Jeg tror hvis du skal ha den til at installere fra HD\'en så skal ligge som de gør på CD\'en, du kan ikke putte den ind i en mappe der hedder C:\\Office2000 den skal ligge løst på C drevet, eller hvor du ellers har plads
Avatar billede fcs Novice
06. december 2001 - 19:20 #30
theleiflindholms>> Når du skriver \"Købte\" som du gør ovenfor, så kan man jo næsten ikke tro andet end at der er tale om en ulovlig kopi ;-) Men undskyld da for vores forhastede konklusioner

P.S.: Husk at lukke dine gale spørgsmål - der er nogle som er over et halvt år gamle og ikke er lukkede endnu!
Avatar billede fcs Novice
06. december 2001 - 19:21 #31
gale spørgsmål = GAMLE spørgsmål ;-)