Avatar billede hollo Nybegynder
10. december 2001 - 22:08 Der er 6 kommentarer

sætop atmkortet i win2k

hejhej.. jeg har et problem med mit adsl (fra tdc.. ked af at indrømme), men jeg kan ikke få det til at virke, fordi jeg ikke kan finde ud af at sætte indstillingerne rigtigt.. det er noget som hedder \"virtual atm\".. jeg er ikke helt sikker på det hedder dette med atm.. men det er en eller andet options som hedder noget med virtual.. mon der er nogle som kan hjælpe mig med at udfylde dette options noget.. så mit adsl kommer til at kører, som godt som forventet fra tdc igen...
hilsen hollo
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
10. december 2001 - 22:10 #1
måske er der noget som du kan bruge her: http://www.adsl-faq.dk/
Avatar billede tumben Novice
10. december 2001 - 22:12 #2
atm..var tdc ikke holdt op med atmkort...hvorlang tid har du haft ADSL ...fra tdc ??
HVAD har du siemens modem ??? speedstreamrouter ??? eller hvad
Avatar billede hollo Nybegynder
10. december 2001 - 22:45 #3
jo de bruger godt nok ikke atm kort mere.. men har haft det siden december or so.. så det er sgu lang tid siden.. jeg hader det og så totalt for vildt
Avatar billede hollo Nybegynder
10. december 2001 - 22:46 #4
gizmo <-- det kan jeg desværre ikke. det er ikke mig.. jeg bruger slet ikke windows sådan.. jeg har mit på linux.. det er til en anden.. så han har kein inet.. så skal derfor bruger nøjagtige ting =)
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
10. december 2001 - 22:55 #5
okay det vidste jeg ikke.
Avatar billede janny Nybegynder
30. januar 2002 - 11:20 #6