Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
16. december 2001 - 10:18 Der er 2 kommentarer

juletrold

Det kan godt være det lyder lidt underligt.....

Men hvordan siger man juletrold på latin?

Jeg går ikke ud fra det står i ordbogen, men så jul+trold i den rigtige form.
Avatar billede kristian21 Praktikant
16. december 2001 - 10:35 #1
Hej Hans.

http://www.histopia.nl/onldict/lat.html findes en engelsk <> Latin oversætter. Jeg har lige prøvet den, desværre uden held. Det kan være den virker, hvis du bruger synonymer.

Hilsen Kristian
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
16. december 2001 - 11:38 #2
Den er vist ikke meget behjælpelig. Den kender næsten ingen ord.