Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 10:50 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

JW - igen!

Hej.

Jeg ved godt jeg har skrevet om det samme før, men nu er siden TADAA ihvertfald meget mere færdig end sidst.

www.jackinworld.dk

giv venligst karakter fter 13-skalaen både mht.

- design
- idé
- indhold
Avatar billede lawyer Nybegynder
17. december 2001 - 10:55 #1
design> 7@13
idé> 03 - brugere der kommer ind på din side har MEGET svært ved at regne ud \"hvad kan man her\", og derfor tvivler jeg på nogen som helst succes. Skriv på forsiden hvorfor brugeren skal bruge dette site.
indhold> Der er næsten ikke noget indhold 03

Det kan du gøre meget bedre :)
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 10:59 #2
lawyer > ja det håber jeg da osse, hvis det står så slemt til :o(
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 11:00 #3
lawyer>kan du måske foreslå en anden forsidetekst? Istedet for \"Velkommen til JackinWorld.dk - nyd dit ophold :-)

Hvis du har kommentarer, så er du velkommen til at skrive til os. \";

? :-P
Avatar billede lawyer Nybegynder
17. december 2001 - 11:01 #4
pulzu hvis du skriver her i indlægget hvad man kan så skal jeg gerne komme med et forslag til tekst, og det vil andre sikkert også...
Avatar billede lawyer Nybegynder
17. december 2001 - 11:06 #5
pulzu> Du må have en idé med siden... og den idé er svær for brugerne at se.. derfor må vi forklarer dem det. Det optimale er at brugeren med det samme ved..nåå det er det man skal bruge denne side til...
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 11:07 #6
Det er (bliver..) en side om onani, lidt alá www.jackinworld.com.
Der kommer artikler og en faq.
Samtidig er der også en brevkasse, samt en base med måder at onanere på (der er godt nok ikke så mange lige nu, men jeg må lige på net-jagt :D), hvor brugerne selv kan tilføje deres.
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 11:08 #7
Det var da underligt....Der er 24 mennesker der er kommet til jackinworld.dk fra dette spm. men kun en der kommenterer :(
Avatar billede lawyer Nybegynder
17. december 2001 - 11:10 #8
Ok...

Hvis sidens kerne er onani, så skriv  fx på forsiden...

jackinworld
- fordi onani skal være sjovt!

eller en helt anden..så ved brugeren MED DET SAMME hvad det her er for noget..
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 11:13 #9
lawyer > ja jeg kan godt se, man som bruger kan være lidt forvirret lige når man kommer ind på siden.

Og så for \" - ud over det hele - \" på banneret jo en helt ny betydning :P
Avatar billede lawyer Nybegynder
17. december 2001 - 11:13 #10
Du kan godt se nu at hvis du kommer ind på siden...så er der intet der fortæller hvad siden handler m..er det IT, Økologi eller måske Onani... og så kan du roligt regne med at brugeren skrider igen...

Avatar billede lawyer Nybegynder
17. december 2001 - 11:13 #11
nemlig :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
17. december 2001 - 11:14 #12
ok. design jeg ville give det 9@13 det eneste der irreterer mig er de der f**** bannere oppe i toppen. Man lægger slet ikke mærke til dig logo pga. bannerne
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 11:15 #13
flash-man > jo det kan jeg godt se, men hvad skal der så være i toppen? bare mit eget banner i midten eller hva\'??

(du har vel ikke noget imod bannerbytten i siden vel?)
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 11:16 #14
Siden er ikke langsom ved jer vel?
eller er det bare min i-net forbindelse der skodder???
Avatar billede lawyer Nybegynder
17. december 2001 - 11:24 #15
siden er ok hurtig...

nu da du har skrevet hvad siden er om er ide blevet til et 7-tal. God men ikke fantastisk.

din flyer (dit banner) er ganske vist ret anonymt... pift det evt. lidt op...
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 11:50 #16
laqyer > hvad ville rykke den et par extra numre op i karakteren?! God men ikke fantastisk. Hvad vil gøre den FANTASTISK!!!! :o)
Avatar billede lawyer Nybegynder
17. december 2001 - 13:11 #17
pulzu> Det der gør en side fantastisk er at man bryder med det traditionelle...tænker nye menuer og rammer etc...

Et eksempel på fantastisk kunne være: http://www.eye4u.com

Men kig rundt derude og bliv inspireret til at lave dit eget...

Avatar billede lawyer Nybegynder
17. december 2001 - 13:12 #18
Lav din flyer utraditionel..ikke et banner men noget der bryder med designet... thats all you can get for 15 points :)
Avatar billede pulzu Nybegynder
17. december 2001 - 14:26 #19
Tak til jer alle.