Avatar billede julie2001 Nybegynder
17. december 2001 - 16:40 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

hvordan sætter jeg min yahoo konto over til outlook

jeg har lidt problemmer med at finde  ud af hvilke POP3 server, (hvis det er den ?)jeg ellers skal bruge...

HJÆLP
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. december 2001 - 16:41 #1
så vidt jeg ved er yahoo kun webmail, så den kan ikke sættes ind i dit eget emailprogram
Avatar billede popsy Novice
17. december 2001 - 16:42 #2
såvidt jeg ved er det ikke muligt at anvende Yahoo som andet end webmail?

popsy
17. december 2001 - 16:43 #3
Du skal på Yahoo side se dine opsætninger. det er en pop3 serverog su skal angive udgående SMTP og indgående brugernavn og password for at hente ned
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. december 2001 - 16:43 #4
har lige checket, det er IKKE muligt, desværre:-(
17. december 2001 - 16:44 #5
det ser ud til at de andre har ret - få dig en anden mail konto
Avatar billede julie2001 Nybegynder
17. december 2001 - 16:45 #6
hmmm, så er det nok derofr, jeg har siddet og rodet med det....Det er sq det der med ikke at se problemmet og bare rode sig ud i et lange komplicerede forløb...
tak for hjælpen venner
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. december 2001 - 16:46 #7
mener at hotmail også kan bruges som POP3
Avatar billede julie2001 Nybegynder
17. december 2001 - 16:46 #8
ztyxx Måske et svar så din epoints ikke falder fra anden side!!!!
Avatar billede egadm Nybegynder
17. december 2001 - 16:50 #9
Kan jeg bruge andre (POP3) e-mail-klienter som Eudora eller Netscape Mail til at få adgang til
Som Web-baseret e-mail-service tilbyder Yahoo! Mail ikke adgang til POP- eller SMTP-servere i øjeblikket. Det betyder, at du ikke kan anvende en ekstern e-mail-klient som Netscape Mail, Eudora eller Outlook til at få adgang til din Yahoo! Mail-konto.
Avatar billede prodic Mester
17. december 2001 - 16:51 #10
Med f.eks Hotmail kan du tjekke dine mails i OutLook Express - det kan du ikke i Outlook.

Du kan dog i Outlook oprette en http-mail-konto hvor Outlook så åbner yahoo-siden i vinduet - men den tjekker den ikke automatisk. Du skal logge ind manuelt.
Avatar billede julie2001 Nybegynder
17. december 2001 - 16:52 #11
det er blevet opfattet-ellers tak for hjælpe!!!!!!!!
Avatar billede julie2001 Nybegynder
17. december 2001 - 16:52 #12
hjælpen...
Avatar billede popsy Novice
17. december 2001 - 16:52 #13
Ellers så prøv www.nameplanet.dk  Der kan du få dit eget navn som e-mail, samtidig m. pop3!

popsy
Avatar billede kanyle Nybegynder
17. december 2001 - 17:37 #14
Det ER muligt at bruge Outlook til at checke Yahoomail....

Følgende er hjælp til opsætning af Outlook 97/98/2000 på Yahoo:
http://help.yahoo.com/help/us/mail/pop/pop-05.html

Outlook Express:
http://help.yahoo.com/help/us/mail/pop/pop-06.html

/kanyle
Avatar billede kanyle Nybegynder
17. december 2001 - 17:38 #15
POP3 server : pop.mail.yahoo.com
SMTP server : smtp.mail.yahoo.com
/kanyle