Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
23. december 2001 - 17:31 Der er 7 kommentarer

Knas æyd når man hører musik i winows xp

Davser
Hver gang jeg hører musik der køres fra computeren winamp mediaplayer osv... når jeg så vil åbne et program kommer der en knas lyd og når man klikker på et link på en hjemmeside . HVordan kan problemet blive rettet?? . 60 point på højkant
Avatar billede rostved17 Nybegynder
23. december 2001 - 17:37 #1
Hmmm... Har samme problem. Lytter med :o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. december 2001 - 20:13 #2
Kontrol panel -> Sounds...

Her slår du, under \"Windows explorer\", \"Start navigarion\" fra.

Jeg køre med en engelsk Windows, så du må selv oversætte. :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. december 2001 - 20:15 #3
der var en en gang der havde knas i lyden, og efterhånden som vi prøvede at indkredse det kunne spørgeren høre at det blev værre når harddisken arbejdede.

desværre kan jeg ikke huske løsningen, men et af forslagene gik ud på at det var en åben indgang på forstærkeren der blot skulle lukkes og skrues ned for.

Du kan jo prøve at få lydkonsollen op, klik på den lille højtaler i Taskbaren og se om det kunne hjælpe at lukke alle de indgange du ikke bruger.
Avatar billede 24u Juniormester
26. december 2001 - 01:16 #4
goulduck > den danske skulle så gerne være : indstillinger/kontrolpanel/lyd,tale og lydenheder/lyde og lydenheder/advanceret

man kan også lige sikre sig at alle lyde går igennem lydkortet(dahh) altså medi osv.

retaxes > øhmm den lille højtaler, vises den ikke kun når man har sat den til \"vis ikonet lydstyrke på processlinien\" ? min gjorde da ikke før. ;o)
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
26. december 2001 - 01:33 #5
prøv, med en ny driver, mit lydkort, knassede hvis jeg spillede spil og to screen-shots i Unreal Tournament, og i andre spil forsvand lyden helt.

Men, hvilket Lydkort har du ?

Prøv at opdatere fra Windows Update

.:: See Yea ::.
Avatar billede adagio Nybegynder
26. december 2001 - 13:20 #6
Jeg har et lignende problem her: http://www.eksperten.dk/spm/149292

Det kan vaere der er kommet nogle forslag her som kan bruges
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
28. december 2001 - 18:13 #7
Det virker jo ik en pind! 24u og hvad så efter manb er inde i avanceret!!! det var et svar på mit spørgmål jeg søgtre ikke en debat om den rigtige oversættelse!