Avatar billede potters Nybegynder
02. januar 2002 - 22:26 Der er 11 kommentarer

Problemer med login!!

Hejsa..
Mit gamle brugernavn er cthun, men lige pludselig kan jeg ikke logge ind. Jeg får bare en blank side smidt i hovedet. Er der nogle der har haft samme problem, og kan hjælpe mig??
Avatar billede ahv Nybegynder
02. januar 2002 - 22:27 #1
Jeg har også haft problemer med at komme her ind  hele dagen, det har først virket her til aften.
Prøv igen imorgen hvis ikke det er iorden så send en mail til admin info@eksperten.dk

MVH.
Alexander Holm Viborg
http://www.ahv.f2s.com
Avatar billede maxium Novice
02. januar 2002 - 22:29 #2
potters> flere bruger på en gang hmmmm
Avatar billede potters Nybegynder
02. januar 2002 - 22:29 #3
Det har ikke virket i flere uger nu, og jeg har sendt op til flere emails til eksperten..

PIS::
Avatar billede potters Nybegynder
02. januar 2002 - 22:31 #4
Maxium>> Fatter du ikke at jeg blev nødt til at oprette en anden bruger, for at spørge om noget!!

check da selv min gamle profil \"cthun\"
Avatar billede waldowolf Nybegynder
02. januar 2002 - 22:33 #5
Ohh... velkommen i klubben:
http://www.eksperten.dk/spm/138129

Mvh - Casper S
www.enter-s.dk/freelance
Avatar billede prodic Mester
02. januar 2002 - 22:35 #6
Potters/cthun->Af en eller anden grund er du blevet slettet - det er den blanke skærm udtryk for.
Hvorfor du er slettet - I have no idea.
Avatar billede gimmy Nybegynder
02. januar 2002 - 22:39 #7
maxium: nej det behøver altså ikke være problemet! Det er vel legalt at to personer på en offentlig maskine bruger eksperten - eller hva\'?
Avatar billede potters Nybegynder
02. januar 2002 - 22:44 #8
prodic >> http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=cthun

Hvordan kan det så være at man stadig kan se mine oplysninger
Avatar billede waldowolf Nybegynder
02. januar 2002 - 22:44 #9
prodic  >> Systemet har det åbenbart med at slette brugere som det har lyst til.

microtec var så også blevet \"slette\", men kom da tilbage igen.
Avatar billede potters Nybegynder
02. januar 2002 - 22:58 #10
FUCK
Avatar billede prodic Mester
03. januar 2002 - 02:09 #11
Potters->Det er fordi at din profil ikke er slettet - og det er den man kan se endnu.