Avatar billede potters Nybegynder
04. januar 2002 - 23:59 Der er 7 kommentarer

Bold text i en form!

Hvordan kan jeg markere noget i et textarea, trykke på en knap, så det markerede blive bold??
Avatar billede potters Nybegynder
04. januar 2002 - 23:59 #1
Hvis der er nogen der ved om det kan lade sig gøre i asp... Vil jeg med glæde ta\' imod et svar!!
Avatar billede nute Nybegynder
05. januar 2002 - 00:39 #2
er det noe ála dette du søker ?

http://www.eksperten.dk/spm/94180

/nute
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2002 - 15:18 #3
Du kan ikke bare lave noget felt i et textarea bold og lade det andet være uændret. Du kan sagtens sætte <b>-tags rundt om den markerede tekst som i Nute\'s eksempel, men ellers bliver du nødt til at ændre hele textarea\'ets font-weight!
Avatar billede cthun Nybegynder
06. januar 2002 - 23:50 #4
phoenixv >> Jeg ved det kan lade sig gøre. Jeg ved bare ikke hvordan.
Avatar billede nute Nybegynder
06. januar 2002 - 23:55 #5
cthun >> man kan *ikke* formattere tekst inne i et tekstfelt. Man kan lage et layer og kode funksjonalitet til dette sånn at det fungerer som et tekstfelt + at man få egenskaper som for eksempel formatterting av tekst, men man kan *ikke* formattere tekst i et tekstfelt uten å formattere all tekst i feltet

/nute
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 12:51 #6
nute>> You\'re the man! :)
Avatar billede nute Nybegynder
23. januar 2002 - 20:40 #7
skal vi lukke spørsmålet ??