Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. januar 2002 - 19:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mobil oversæt disse, elelr forklar følgende:

Hvad er det?
De steder hvor jeg ikke har  \"svaret\" er fordi jeg ikke ved hvad det er, og det er her jeg håber nogle vil forklare: :)

Single Band 900 MHz GSM Operation
Phase II: EFR, Full, Half; Slim Tool Kit; Caller ID, Call Waiting (system dependent)
Lightweight- 94g - Vægt
Vibrating Alert - Vibrator?
Data/Fax Messages
Internet Accessibility (system dependent)
Short Message Service (system dependent)
Multi-Lingual
Multi Party Service
Large Display - Stort display

Hvad betyder det andet?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. januar 2002 - 19:27 #1
Single Band 900 MHz GSM Operation => Det er IKKE en dualband telefon (det er alle nye idag dualband mellem 900Mhz og 1800Mhz)

Data/Fax Messages
Internet Accessibility (system dependent)

Det kan bruges til INTENET (til en PC, så den bruger mobilen som modem)
dette er operatør afhænigt.. hvilket betyder at din mobil udbyder skal understøtte dette.. andet abonoment nogle gange

Short Message Service (system dependent)  => SMS operatør afhænigt.. men det understøtter alle idag!)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. januar 2002 - 19:28 #2
hmm der skal selvfølgelig stå INTERNET ikke INTENET *S*
Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. januar 2002 - 19:32 #3
Single Band 900 MHz GSM Operation => Det er IKKE en dualband telefon (det er alle nye idag dualband mellem 900Mhz og 1800Mhz

har det nogen betydning?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. januar 2002 - 19:37 #4
betydning.. dunno..

men det er hvis der ikke er plads eller signal nok på 900Mhz båndet, så skifter den automatisk over på 1800Mhz båndet.. ellers kan du opleve at du ikke kan ringe et sted hvor der er mange der snakker i mobil!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. januar 2002 - 10:35 #5
Takker For Pointz! ;o)