Avatar billede zred Nybegynder
08. januar 2002 - 18:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tabeller -!

Jo vi skal have sat 2 led (2 billeder på nede for enden der afslutter det)
http://cyfer.homepage.dk/skitse.bmp
Det skal komme til at se ca sådan ud.

Det jeg vil ha jer til er at - lave bunden - som den er på skitsen - både selve billedet og indsætte den i html dokumentet nedenuder

MANGE TAK!

<html>
<head>
<style>
a:link {color: #FFFFFF; text-decoration:none}
a:visited {text-decoration: none}
a:hover {color: #FF9933; text-decoration:none}
</style>
</head>
<body bgcolor=\"#CCCCCC\">
<center>
<table>
<tr>
<td height=\"5\">
</td>
</tr>
</table>

<table cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\">
<tr>
<td bgcolor=\"#000000\">
</td>
</tr>
</table>
<table cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\">
</td>
<td width=\"651\" height=\"100\" bgcolor=\"#0099CC\" width=\"121\" height=\"00\" borderColor=\"#000000\" style=\"BORDER-BOTTOM: 2px solid; BORDER-LEFT: 2px solid; BORDER-RIGHT: 2px solid; BORDER-TOP: 2px solid; PADDING-BOTTOM: 10px; PADDING-LEFT: 2px; PADDING-RIGHT: 3px; PADDING-TOP: 10px\"  vAlign=\"top\" height=\"0\"><center>test</center>

</tr>
</table>
<table cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\">
<tr>
<td cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" bgcolor=\"#0099CC\" width=\"121\" height=\"400\" borderColor=\"#000000\" style=\"BORDER-BOTTOM: 2px solid; BORDER-LEFT: 2px solid; BORDER-RIGHT: 2px solid; BORDER-TOP: 0px solid; PADDING-BOTTOM: 10px; PADDING-LEFT: 2px; PADDING-RIGHT: 3px; PADDING-TOP: 10px\"  vAlign=\"top\" height=\"0\"><center>test</center>

<td bgcolor=\"#CCCCCC\" width=\"400\" height=\"*\">
<center>test</center>

</td>
<td cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" bgcolor=\"#0099CC\" width=\"121\" height=\"400\" borderColor=\"#000000\" style=\"BORDER-BOTTOM: 2px solid; BORDER-LEFT: 2px solid; BORDER-RIGHT: 2px solid; BORDER-TOP: 0px solid; PADDING-BOTTOM: 10px; PADDING-LEFT: 2px; PADDING-RIGHT: 3px; PADDING-TOP: 10px\"  vAlign=\"top\" height=\"0\"><center>test</center></td>
</tr>
</table>
<table cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\">
<tr>
</td>
</tr>
</table>
</center>
<tr>
<td height=\"5\">
</td>
</tr>
</table>
</center>
</body>
</html>
Avatar billede zred Nybegynder
08. januar 2002 - 18:09 #1
http://cyfer.homepage.dk/skitse.jpg

¨der er skitsen i jpg ;) lidt hurtigere at loade hehe
Avatar billede tjacob Juniormester
08. januar 2002 - 18:26 #2
Du mener de skrå streger? Det ville være meget nemmere hvis du blot lavede dem som billeder, og så satte disse billeder ind som baggrund i cellerne i tabellen.
<td bla bla argumenter background=\"adressepåbillede\">

MVH tjacob
Avatar billede tjacob Juniormester
08. januar 2002 - 18:37 #3
Kigger på sagen. har du en E-mail adresse til billederne?
Avatar billede zred Nybegynder
08. januar 2002 - 18:49 #4
Øh?

tha_lonely£sol.dk
TAK! ;)
Avatar billede zred Nybegynder
08. januar 2002 - 18:49 #5
tha_lonely@sol.dk

even hehe
Avatar billede tjacob Juniormester
08. januar 2002 - 19:44 #6
Har sendt det jeg nåede at lave ;-)
Avatar billede zred Nybegynder
08. januar 2002 - 20:39 #7
Kikker lige - sorry glemte dig ;)
Avatar billede peter_admin Nybegynder
09. januar 2002 - 09:03 #8
Har slettet http://www.eksperten.dk/spm/156056 - ingen henvisninger til andre spørgsmål - admin