Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 15:13 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Invisibleman der er fejl på www.fotx.net

Man kan ikke sortere efter \'point i alt\' den sorterer efter \'point tjent\'
Avatar billede dmcn Praktikant
10. januar 2002 - 15:15 #1
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=invisibleman : Send ham en mail om det i stedet for at spamme.
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 15:16 #2
nej
Avatar billede dmcn Praktikant
10. januar 2002 - 15:17 #3
jo
Avatar billede invisibleman Nybegynder
10. januar 2002 - 15:18 #4
\"Vis placeringer efter: Point i alt - Point tjent - Point brugt
Viser nu 531 brugere sorteret efter point tjent.\"

I rest my case - and > SÅKADISKYLÆREDETJAHANKA! *GG*
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 15:22 #5
notnormality:
Det er en support site, så det er relevant her.

inviman:

Jeg har lige trykket på \'point i alt\', læg mærke til hvad den siger den sorterer efter :-)

Vis placeringer efter: Point i alt - Point tjent - Point brugt
Viser nu 531 brugere sorteret efter point tjent.

#  Brugernavn Point tjent  Point brugt  Point i alt
1  makse  129881  4561  125320
2  jakoba  90083  6846  83237
3  tdaugaard  85162  36946  48216
4  kimrosgaard  78988  5917  73071
5  nikolajdu  72256  15964  56292
6  prodic  57749  3247  54502
7  netsrac  54662  6764  47898
8  blazer  51584  37689  13895
9  nute  51349  2750  48599
10  retaxes  50587  1341  49246
11  kharder  49655  13154  36501
12  snowball  48486  11901  36585
13  hojben  47934  24174  23760
14  nanoq  43847  3276  40571
15  disky  42848  700  42148
Avatar billede dmcn Praktikant
10. januar 2002 - 15:25 #6
disky : Det er en uofficiel supportside, lavet af en person uden tilknytning til admin-teamet på eksperten, så derfor hører det ikke til her. Der er ingen forskel på fotx.net og en personlig hjemmeside, og du ville vist ikke have lagt et spørgsmål her, hvis det eks. havde været jakoba\'s hjemmeside, der indeholdt fejl.
Hvis fotx.net var lavet af eks. andreas_admin hørte spørgsmålet for øvrigt hjemme i Eksperten.dk-kategorierne.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
10. januar 2002 - 15:25 #7
disky: hmm .. SÅKAINVISIBLEMANLÆREDETJAHANKA! *pis*
Ka\' jeg ikke forstå ... den har virket perfekt ...
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 15:27 #8
normality: hop over i børnehaven og mob dem i stedet, du spammer selv som en gal lige nu.

invisibleman:
I know, det virkede engang før jul, nu synes jeg bare du skulle vide det :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
10. januar 2002 - 15:29 #9
Tak tak :o)
Og jeg undskylder mange gange på vegne af n0rmality .. han er ikke sig selv i øjebl.. vent lidt .. han har sq aldrig været sig selv .. og der er ikke nogen undskyldning for ham .. *bummer* *GGG*
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 15:31 #10
rofl.

Jeg tror ikke han forstår meningen med \'fri debat\' i denne gruppes navn.

Måske skulle han bare fravælge den i sin opsætning.

Avatar billede dmcn Praktikant
10. januar 2002 - 15:32 #11
invisibleman : Du behøver ikke undskylde. Jeg holder fast ved at spørgsmålet aldrig skulle have været oprettet her.

disky : Mit spam nærmer sig på ingen måde dit - på nuværende tidspunkt har flere tusinde personer fået mail om et nyoprettet spørgsmål, mens du har fået mail om 5 svar/kommentarer fra min side.
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 15:41 #12
normality:

<opdragelse on>

Tag nu og klap i.

Dette er en FRI DEBAT (du ved godt hvad det betyder ikke).

Jeg kan godt lide du skriver \'hjernen bag\' i din profil pga. de totalt latterlige sider du linker til.

Du har tydeligtvis ikke forstået en skid af det hele.

Det point felt, hvor man selv kan skrive point i er til frit valg. Ikke som du tror til >60 point indtastning. Tag og læs reglerne for dette site, jeg citerer
\'De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system\'

Der står INTET om en lille sur mand/dame som dig skal brokke sig konstant, faktisk har admin udtalt de IKKE vil lave en begrænsning på nuværende tidspunkt. Så gider du fise af med dig.

Helt ærligt grow up kid.

<opdragelse off>
Avatar billede dmcn Praktikant
10. januar 2002 - 15:45 #13
disky : \"Dette er en FRI DEBAT (du ved godt hvad det betyder ikke).\" Jeg savner lidt debat-elementet i dette spørgsmål. Faktum er, at dette kunne være ordnet med 2 - 3 mails mellem dig og Thomas, uden eksperten.dk\'s indblanding.

Jeg har lidt svært ved at se hvad kommentaren til mine sider har med det hele at gøre. Men ok, det er vist lige dig at komme off topic.

Vild jubel for at du ikke skal opdrage mig - må satme være et helvede.

EOD herfra - vil du andet kan du sikkert finde min mail et eller andet sted.
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 15:47 #14
som invisibleman siger du har aldrig været normal, og det beviser du tydeligt.

Tak fordi du smutter :-)
Avatar billede jokn Nybegynder
10. januar 2002 - 17:49 #15
lol
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2002 - 17:52 #16
Endnu engang bakker jeg n0rmality op...
Avatar billede eflow Nybegynder
10. januar 2002 - 20:21 #17
*griner lidt over jeres lille diskution*
jeg holder nu nok med n0marlity, da du kunne have brugt hans mail..... :P

mit næste spm. vil nok være: \"Hvad er min email adresse ???\" lol, ej da, men helt ærligt det er ikke en dating side hvor du skaber kontakter men et IT forum, det kan godt være at det er fri debat, men derfor skal spm. ikke være meningsløse.
jeg tror osse snart jeg vil skrive til admin om en spil kategori, så slipper jeg for cs spm.
nå, men nu har jeg vidst prædiket nok *g*

stavefejl eller klager kan rettes mod spam@eflow.dk
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2002 - 09:04 #18
ja det kunne jeg, men jeg valgte at poste det har da mange andre brugere også anvender fotx.net og derfor også er ramlet ind i den fejl, og derfor er den relevant her.

At normality bare skal brokke sig er jeg ret ligeglad med, ud fra de sider han linker til i sin profil kan man overhovedet ikke tage drengen seriøst.