Avatar billede hans_j Nybegynder
14. januar 2002 - 21:02 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Point til andre

Hejsa.

Andre har hjulpet mig med noget netværk, så derfor for han de her points. <315>
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. januar 2002 - 21:03 #1
angiv en reference (link til spørgsmålet)
Avatar billede dmcn Praktikant
14. januar 2002 - 21:04 #2
Skal han belønnes med point, så skal spørgsmålet have været oprettet på eksperten, så alle har haft mulighed for at deltage.
Avatar billede andre13 Nybegynder
14. januar 2002 - 21:04 #3
Oki takker Hans.

Har hjulpet ham til noget privat lan her i sidste week, så derfor for jeg hans points.

Det var nogle \"Hub\" problemer han havde.
Avatar billede hojben Novice
14. januar 2002 - 21:06 #4
Oprettelsesdato 2002-01-05 20:44:26
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (9 dage * 5 point) 45
Point tjent 0
Point brugt 30
Point ude 315
Banner Point 0
I alt 0
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 21:06 #5
\"hub\" problemer... enten kører en hub, eller så kører den ikke.... FAKE!!!!!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
14. januar 2002 - 21:07 #6
andre13 : Pointene skal føres tilbage til hans_j, ellers anmeldes begge brugere.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. januar 2002 - 21:08 #7
hmmmm ummiddelbart ligner hans_j og andre nogle fuskerer...... http://www.eksperten.dk/spm/154704
Avatar billede hans_j Nybegynder
14. januar 2002 - 21:09 #8
højben>>>Ja og.?

Visto.dk>>>Hehe oki, vil du så sige det samme med f.eks en PC.?

Endten køre en pc eller så køre den ik.????

Huben manglede dele inden i....
\"Skal siges af det er ik en ny model\".
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. januar 2002 - 21:10 #9
øhm så andre13 fandt den store loddekolbe frem ????

eller var delene forsvundet ?

eller eksisterede de mon slet ikke ?

Avatar billede hans_j Nybegynder
14. januar 2002 - 21:11 #10
Hallo tabere, andmeld OS da bare, jeg er skuda lige glad, da jeg er ærlig her inde, og har fået lavet nogle ærlige ting af andre.

I må SKUDA undskylde hvis jeg først skulle have skrivet her inde, Men nu har andre jo fixet det, og mere er der ikke af sige til det....
Avatar billede hojben Novice
14. januar 2002 - 21:12 #11
han har IKKE oprette spørgmålet her på E. derfor kan point ikke skifte hænder...

smid point tilbage eller der ryger en anmeldelse afsted
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. januar 2002 - 21:12 #12
du må stadigvæk ikke give pts for noget der er foregået uden for eksperten.
Avatar billede hans_j Nybegynder
14. januar 2002 - 21:13 #13
Tabere LUK for jeres 56K modem og gå i seng.

\"hvorfor fanden... er de fleste så pisse dumme af høre på her inde.\".
Avatar billede hojben Novice
14. januar 2002 - 21:15 #14
da jeg er ærlig her inde, og har fået lavet nogle ærlige ting af andre.
???? du har kun haft eet spørgsmål foruden dette...

http://www.eksperten.dk/spm/154704
Avatar billede hans_j Nybegynder
14. januar 2002 - 21:15 #15
HALLO AGP´ere, så skriv i bare.

Jeg gider fandme ik bruger tid inde på det her spørgsmål mere....
Avatar billede dmcn Praktikant
14. januar 2002 - 21:15 #16
Hvorfor fanden er der så mange herinde, der ikke er intelligente nok til at læse reglerne? Nu ryger den anmeldelse afsted for pointfusk, hvilket formentlig resulterer i at både hans_j og andre13 slettes.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. januar 2002 - 21:17 #17
hans j jeg ved ikke hvem der er mest taber.... dig der er nødt til at sidde og snyde måske.

hvad angår modemmet så er det på 4 mbit.

interessant læsning for dig :
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede dmcn Praktikant
14. januar 2002 - 21:17 #18
Du har anmeldt nedenstående brugere :

hans_j | Slet anmeldelse
andre13 | Slet anmeldelse
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 23:58 #19
hold op hvor er i underholdenede at læse om i 2 snydere... der manglede dele i en hub.. hahahahahahahaa.. og så loddede du den lige.. hæhæhæhæhæ.. det er sku den MEST søgte forklaring jeg længe har set... du fortjener næsten 5 point for kreativitet... næsten!
Avatar billede peter_admin Nybegynder
15. januar 2002 - 09:16 #20
Brugeren hans_j/andre13 er slettet - admin