Avatar billede thomas_dk Praktikant
17. januar 2002 - 23:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PCMCIA (16 MB) som HD ?

Jeg vil gerne bruge min Pcmcia port på min bærbare, til et 16 MB Pcmcia kort fra mit digital kamera. Jeg har også købt en adaptor, men min Bærbare kan ikke \'se\' kortet. Den skulle gerne aut. registre kortet som en HD, ikke ? Hvad kan gøres. Jeg har Win 98 .. Det har fungeret engang..hmm, hvad er der mon sket ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. januar 2002 - 00:34 #1
Har du ikke fået en driver med til kortet, du skulle gerne kunne se det på \"Denne computer\" vist med et Ikon og en tekst der siger Removeable.
Har kortet et navn?
Avatar billede thomas_dk Praktikant
18. januar 2002 - 00:50 #2
Ikke fået driver med. Og gælder også et andet 2MB kort at det ikke virker. Og som sagt så virkede det også på et tidspunkt. Der kom et ekstra drev på Pc. Kortet hedder integral
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. januar 2002 - 01:04 #3
Ups, det er mig der blander det sammen med PQI Travel Flash og det PCMCIA jeg havde før til at læse FlashCard med.
Du har ret der skal ikke driver med til, men er der heller ikke en manual med til, nej så havde du vel ikke spurgt :-)
Jo det skulle kunne ses i \"Denne computer\" for du skulle kunne åbne et vindue og overføre til og fra. Lyder meget underligt!
Avatar billede scb Praktikant
18. januar 2002 - 07:56 #4
Det skal være Win 98 2.udgave for at det virker.
-SCB
Avatar billede thomas_dk Praktikant
18. januar 2002 - 12:10 #5
Tak alle! Det er Win 98 2.udgave. Jeg fatter ikke hvorfor den ikke kan autodetecte CompactFlash kortet.. Og det HAR virket..
Avatar billede thomas_dk Praktikant
28. august 2002 - 23:59 #6
Jeg lukker lige spørgsmål, det blev godt nok aldrig afklaret og virker stadig ikke...