Avatar billede gimmy Nybegynder
20. januar 2002 - 20:14 Der er 8 kommentarer

PS2Rate

Jeg har nu i lang tid søgt efter en version af PS2Rate der kan køre på win2k.

Det kan da ikke passe at det ikke findes - vel?

svendp@hotmail.com

På forhånd tak!
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. januar 2002 - 20:43 #1
Kan det ikke indstilles i w2k uden ps2rate? prøv at kigge inde i device manager på din ps/2 port eller inde i dine mouse settings.

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. januar 2002 - 20:47 #2
Har lige tjekket på min, som dog godt nok kører XP, men der kan jeg inde under device manager, og så under pointing devices indstille opdateringshastigheden på ps/2 porten, så man kan nok også i w2k.

- Rod
Avatar billede gimmy Nybegynder
20. januar 2002 - 21:33 #3
Ganske givet, men hvor søren findes det til win2k?

Jeg har ledt rundt efter det, så småske nogen kender til det?
Avatar billede gimmy Nybegynder
20. januar 2002 - 21:38 #4
Haps, der var den sq.

Kan man også lave det samme nummer ved en com-port?
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. januar 2002 - 21:45 #5
Aner det ikke, du kan jo prøve.
Fandt du programmet eller tingen i w2k?

- Rod
Avatar billede gimmy Nybegynder
21. januar 2002 - 12:51 #6
Yep, men hvis nu én eller anden (eller du) kunne svare på dette også kunne jeg jo forhøje til 60 point og dermed slippe for at lave et nyt spørgsmål :)
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
21. januar 2002 - 13:02 #7
Fair nok, jeg tjekkede lige mine com porte og man kan indstille data mængden på dem fra 9600 op til 128800, men der står ikke noget om frekvens. Så min konklusion må være at det kan man ikke. Mus til comporten er også så håbløst forældet at det kan være ligemeget :)

- Rod
Avatar billede gimmy Nybegynder
22. januar 2002 - 16:22 #8
Hvor sætter du datamængden op?