Avatar billede popeye_2k Nybegynder
24. januar 2002 - 15:06 Der er 1 løsning

Mrtg up/down time

Hej...

Jeg arbejder i en netværks afdeling i et størrere firma, og står overfor at skulle alve nogle up/downtime statestikker på router blandt andet.
Jeg tænkte om det evt. kunne køres sammen med MRTG da vi kører målinger med mrtg på alt i forvejen, selve uptimen er nem nok og lave i mrtg, men hvordan får jeg nogle % med, så vi kan se hvor meget en host/router/whatever oppe/nede pr måned..!

Er der nogen der har lavet noget lignede eller kunne bidrage med nogle forslag og meget gerne eksempler....

-- Popeye
Avatar billede popeye_2k Nybegynder
31. januar 2002 - 11:30 #1
nevermind fandt selv ud af det....