Avatar billede sazko Nybegynder
27. januar 2002 - 16:07 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af disneyside

Hvad synes i om siden her:
www.walt.webpunkt.dk
Både hvad angår design og brugervenlighed

/Sazko
Avatar billede maxium Novice
27. januar 2002 - 16:11 #1
kedelige faver og banneren er ikke ret flot men brugervenlighed er helt i top
Avatar billede maxium Novice
27. januar 2002 - 16:12 #2
døde barks ikke i år 2000???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. januar 2002 - 16:44 #3
Citat: "Carl Barks er født i Oregon USA, i 1991."  :-))
Avatar billede sazko Nybegynder
27. januar 2002 - 17:10 #4
Har jeg skrevet forkert
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. januar 2002 - 19:16 #5
Nej, nej, jeg ved skam ikke noget om. Det skal da nok passe
når du siger det....
Avatar billede berget-studios Nybegynder
27. januar 2002 - 20:00 #6
He, he... Hva' så Jesper?
Var det på tide at få den vurderet herinde? (Lidt pinligt, at blive rettet af en non-donaldist, hva'?)
Nå, men jeg må hellere kommentere:

Farver:
Farverne passer fint sammen... harmonere godt!

Brugervenlighed: Jahh... den er i top, bortset fra forummet! Det er irriterrende, at det ikke er sat ind i designet! Det ødelægger ligesom helhedsindtrykket! Så gør noget ved forummet... desuden er forummet ret grimt, undskyld jeg siger det!

Man bruger altså ikke serif-fonts på en hjemmeside... tsk, tsk... har du ikke læst artiklerne på Builder.dk igennem optil FLERE gange?
Tsk, tsk... Nå, emn brug en font som verdana, tahome, eller arial - non-serif-fonts! (Der tales om menuen)

Indholdet kan selvfølgelig ikke hamle op meget The Donald Duck Club... ej, spøg til side! Det er da et fint indhold, men der var lige den fejl der, som Erik fandt!

/Jacob Berget
Avatar billede berget-studios Nybegynder
27. januar 2002 - 20:03 #7
Nårh, ja.. gør noget ved logoet! Det ligner ikke synderligt nogen Disney-side, med det logo!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. januar 2002 - 23:54 #8
Jeg er ikke sikker på at sazko har opdaget fejlen *griner*

Men det er alt sammen godt gjort af en der er født for 10-11
år siden, og allerede både er gået på pension og død som 99-årig.
Man kan meget nu om dage.

Donaldist? Jeg er vel ikke konverteret til denne religion endnu,
men min kone ser da lidt surt på et antal reolmeter med bøger
og blade, der godt kunne tyde lidt i den retning....
Avatar billede sazko Nybegynder
28. januar 2002 - 14:12 #9
Carl Barks var nu også speciel. Jeg har fundet fejlen, og vil give dig ret, det er nu flot klaret :-)
Avatar billede berget-studios Nybegynder
28. januar 2002 - 17:31 #10
erikjacobsen>> He, he... det er da godt, at der er nogen der har lidt smag! :-D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. januar 2002 - 19:30 #11
Synes at det er en flot og enkel side.

Der er ikke nogen der kan være i tvivl, om hvad siden handler om. Det er let at overskue siden. Og det er let at betjene menuen.

Jeg vil ikke begynde at kommentere de små tekst-fejl, som der er nogen der har skrevet. Men generelt er side flot og brugervenlig

karakter: 9@13