Avatar billede nina_kb Nybegynder
30. januar 2002 - 22:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sitevurdering (indeholder både html of flash version)

Så er jeg efterhånden så langt med mit design, at jeg kunne tænke mig noget feedback fra andre.
Sitet er langt fra færdigt og jeg har selvfølgelig lavet nogle af de klassiske bummerter, der nu skal rettes til.

Jeg vil gerne have en genrel vurdering af sitet specielt med henblik på brugervenlighed (som tit bliver ofret når man leger med flash).

Det er meningen at html delen både laves i en 800x600 verison og en 1024x768, hvor et javascript detecter brugerens skærmopløsning, så han får den rigtige version (har kun implementeret 1024 endnu).
Desuden skal der lige "kappes" lidt af bredden på html versionen.
Broshure virker ikke i html versionen (min webhost understøtter ikke asp med min pakke).

Flash versionen skal selvfølgelig ende med at tilpasse sig brugerens skærm (nu er den bare i 1024x768)
Pyyyyhhh noget af en start post....
Jeg håber på at få noget konstruktiv kritik så jeg kan blive færdig

Tak på forhånd
Nina
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 22:24 #1
hvad er adressen
Avatar billede snigermunken Nybegynder
30. januar 2002 - 22:24 #2
Kom med et link ellers er det svært.
Avatar billede ahv Nybegynder
30. januar 2002 - 22:25 #3
Den url ?
Avatar billede nina_kb Nybegynder
30. januar 2002 - 22:35 #4
Arghhhh *rødmer dybt*
Så det så snart jeg havde postet og så røg min comp ned

Ok godt der er nogen her, der er vågne ;P
url er www.valfreyja.dk/stenhoj
Avatar billede ares Nybegynder
30. januar 2002 - 23:02 #5
Det ser ret godt ud... men hvorfor både en HTML og en Flash version. Når Flash version ikke rigtig byder på de store forskelle ???

Ares
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 23:20 #6
Jeg vil dog sige at flash-delen er lidt mere interrasant
Avatar billede nina_kb Nybegynder
30. januar 2002 - 23:22 #7
Jeg havde først lavet den i flash, men tænkte på at jeg nok hellere måtte have en html del for en sikkerheds skyld.
hmmmm men måske Flash delen kan poopes lidt mere op
Nogle forslag?
Avatar billede gryn Nybegynder
30. januar 2002 - 23:50 #8
Der er ikke så meget at sige til det. Det er flot... både flash- og htmlversionen. Måske skulle du lave dit flash i et almindeligt vindue.

gryn
Avatar billede snigermunken Nybegynder
31. januar 2002 - 08:10 #9
Tja jeg syntes det ser godt ud, og den eneste ting jeg lige kan komme på er at lavde flash siden om så det er 800x600 for der er ikke noget mere irretterende end at sidde med en lav opløsning og få et popup der er dobbelt så stor som ens egne opløsning.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
31. januar 2002 - 08:37 #10
For det første synes jeg at intro siden, er rigtig flot. Det er et rigtig godt billede, og man kan også se at det er en side for stenhøj husene A/S, men så heller ikke mere. En flot og enkel intro side!

HTML SIDE:
I holder den samme pæne stil som intro side. Jeg synes virkelig at det er nogle gode billeder. Her får man lidt mere afvide omkring sidensindhold.

Det eneste jeg lige at finde, det er at Brochure linket ikke virker.
Det er også rart at man hele tiden kan se hvor man er, i form af overskriften over billedet i venstre side.

FLASH SIDE
Jeg synes det er en god ide at lave samme design som både HTMl og FLASH. Der er ikke det helt vild store forskel på de to sider udover rulleeffekten.

Konklusion:
En rigtig flot, enkel side med nogle flotte effekter og billeder.
Karakter: 10^@13  (^ = pil op)
Avatar billede zeroxer Nybegynder
31. januar 2002 - 16:12 #11
Sej side!