Avatar billede jzh Praktikant
01. februar 2002 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PopUp

Hej... jeg når jeg skal have scrollbars i mit popupvindue, så skal det kun være den i højre side, der skal være der, ikke den for neden. Hvad hedder sådan noget? Altså ligenu har jeg scrollbars="yes", men den skal laves om til, så at det kun er én i højre side :-)

- og så vil jeg gerne vide hvordan sådan et link som lukker et vindue ser ud?
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 18:17 #1
For at lukke vinduet, hvor linket er:

<a href="#" onClick="self.close(); return false;">Luk</a>
Avatar billede bernhof Nybegynder
01. februar 2002 - 23:53 #2
du kan ikke fjerne scrollbaren i bunden på andre måder, end at sikre dig at selve siden som åbnes i vinduet ikke fylder mere horizontalt, end vinduet gør!
Avatar billede gryn Nybegynder
02. februar 2002 - 02:46 #3
Prøv med scrollbars="auto"
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2002 - 12:32 #4
jzh>> Bad style. Du spørger om to ting, jeg giver dig svar på det ene, og så accepterer du et forkert svar? No offence, Gryn, men scrollbars="auto" gør præcist det samme som scrollbars="yes", bortset fra at der først kommer scrollbars på, når sidens indhold går ud over browserkanten.