Avatar billede zeeo Nybegynder
08. februar 2002 - 12:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fjene ting i msconfig...

jeg har fået en virus der har ligget sif i msconfig... jeg har fjenet hakket ved den men hvordan fjerner jeg det der hvor man kan trygge i hakket??
jeg ved i win 98 skulle man gære det i regedit men jeg kan ikke finde ud af det i xp...
hilsen Martin
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2002 - 12:41 #1
Normalt skulle du kunne finde værdien via regedit, og fjerne den der. du skal blot huske at du skal være logget på som adminstrator og ikke som bruger med administrator rettigheder.
Avatar billede zeeo Nybegynder
08. februar 2002 - 13:05 #2
ja men hvor i regedit???
Avatar billede karlslund Nybegynder
08. februar 2002 - 13:26 #3
Hvis du ved hvilken virus det drejer sig om, letter det opgaven betragteligt.

Hvad står der i MSCONFIG hvor du gerne vil have det væk?
Avatar billede zeeo Nybegynder
27. februar 2002 - 22:02 #4
damn ikke nogen der kunne svare.. baaa
Avatar billede karlslund Nybegynder
27. februar 2002 - 22:27 #5
Var det ikke for at få fjernet en virus? Hvilken??