Avatar billede cipherz Nybegynder
11. februar 2002 - 16:25 Der er 20 kommentarer

Nogen der mangler en freelance programmør ?

nogen der mangler en freelance programmør ? ;-)

hygger
  Lars J.
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
11. februar 2002 - 16:32 #1
Hej Lars

Prøv at kigge på dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/171039

De søger en ASP'er

Venlig Hilsen
Kristian Bjørn
KB3-MultiMedieDesign
Avatar billede cipherz Nybegynder
11. februar 2002 - 16:55 #2
Hej Kristian
takker da men søger ikke job hvor jeg skal lave asp, da jeg ikke er helt hitech til det og kan generalt ikke lide microsoft produkter :-)

  hygger
    Lars J.
Avatar billede Kengun Praktikant
11. februar 2002 - 16:59 #3
Jeg kan ikke lide Freelancere som ikke kan lide Microsofts produkter ;-)
Avatar billede fbb Nybegynder
11. februar 2002 - 17:01 #4
Hva er det så du kan?
Avatar billede cipherz Nybegynder
11. februar 2002 - 17:15 #5
hehe.. jeg kan php, c, perl, c++, xml, xsl, xslt, xhtml/html, lidt css og mysql/pgsql :-)

hygger
    Lars J.
Avatar billede circles Nybegynder
12. februar 2002 - 17:04 #6
Lars jensen hold kæft du har mange brugere ljweb, cipherz og vist nok en til jeg ikke lige kan huske hvad hedder, og sikkert flere!
Avatar billede circles Nybegynder
12. februar 2002 - 17:04 #7
Avatar billede gate2game Nybegynder
12. februar 2002 - 17:20 #8
jeg mangler en til at lave mig et logo + et banner...
Avatar billede cipherz Nybegynder
12. februar 2002 - 17:35 #9
Circles:
Lars Johannesen er navnet og ikke Jensen :-p

gate2game:
jeg laver ikke grafik...

hygger Lars
Avatar billede circles Nybegynder
12. februar 2002 - 17:41 #10
Nå det må i undskylde Lars og Lars!
Avatar billede cipherz Nybegynder
12. februar 2002 - 18:08 #11
går nok :-)
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 18:55 #12
Ja, men det obligatoriske er jo: prisen...!

/Jacob Berget
Avatar billede cipherz Nybegynder
12. februar 2002 - 19:48 #13
for mig ?
jeg er billig hehe :-) skriv en mail til cipherz@slamsoft.dk ang. jobs
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 19:49 #14
Hvad er "billig"... jeg gider ikke skrive til dig, hvis du tager de "sædvanlige programmør priser" ;-)
Avatar billede cipherz Nybegynder
12. februar 2002 - 19:55 #15
sædvanelige er jeg nok ikke ... vil ikke snakke om priser her ved heller ikke hvad du vil have mig til jo...
men jeg er ikke en der siger jeg vil have mega meget i timen.... plejer altid at sige lidt under hvad min gamle chef sagde :-) har bare brug for noget at lave da mit gamle arbejde skiftede til rene microsoft programmer og det ikke var så rart at være der i forvejen så smuttede jeg :-)
hygger

  Lars J.
Avatar billede cipherz Nybegynder
12. februar 2002 - 20:39 #16
ville du smide en email så ?
Avatar billede artico Novice
12. februar 2002 - 22:04 #17
Hvad så har du fået job nok ?? Jeg har noget til dig.... hvor bor du i landet ?
Avatar billede cipherz Nybegynder
12. februar 2002 - 22:15 #18
nej har ikke fået noget endnu :-)
jeg bor i nordjylland tæt ved aalborg (går i skole der)... men kan godt lave freelance arbejde da det var det jeg lavede før.. ved dog ikke hvad der passer jer bedst..

hygger
    Lars J.
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 22:20 #19
Njøøhh... en ret evanceret ting, men så skulle du være i siden som partner, men det lyder ikke som om, at det er sådanne ting du er interesseret i - men hvis du er, så er det noget der stiller krav, til programmøren!

/Jacob Berget
Avatar billede cipherz Nybegynder
12. februar 2002 - 22:24 #20
ok... partner ting er jeg ikke intersseret i dog... leder efter freelance job helst eller job i Aalborg, deltid ting fordi jeg har skole ved siden af. Har do stadig en del timer i weekenderne til at arbejde I.
men alle tilbud send til cipherz@slamsoft.dk.
så kan jeg osse skrive hvad jeg før i tiden har lavet af projekter eller noget...

hygger
    Lars J.