Avatar billede btp Nybegynder
15. februar 2002 - 10:42 Der er 20 kommentarer

Smartcart

Hvordan kan man knække en Reborn cart = Smartcart
Avatar billede 1003 Nybegynder
15. februar 2002 - 10:45 #1
Du tager om det med begger hænder, og bøjer kortet sammen, så bukker du det frem og tilbage, til det knækker!!
Ellers kan du tage en saks og klippe det mindt over ;-)
*GG*
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
15. februar 2002 - 10:47 #2
kanont kommentar  1003
Avatar billede btp Nybegynder
15. februar 2002 - 10:47 #3
Hmm kan det nu også passe.....??????
Avatar billede 1003 Nybegynder
15. februar 2002 - 10:50 #4
jæps:-)
Avatar billede alapalooza Nybegynder
15. februar 2002 - 10:52 #5
1003 Har ret det er den eneste måde det kan lade sig gøre på.
Avatar billede 1003 Nybegynder
15. februar 2002 - 10:52 #6
Hvis det er fordi du vil cracke kortet, og lægge nye data på det, tror jeg ikke at du kan gøre dette umiddelbart..
Der findes såkaldte piratkort og en kortbrænder, der er beregnet til dette formål.
Jeg ved ikke hvor du skaffer disse, men du kan evt prøve: http://piratkort.mybravenet.com/
Avatar billede 1003 Nybegynder
15. februar 2002 - 10:58 #7
Hvis du afviser, uden at kommentere, er det lidt svært at hjælpe dig..
Avatar billede btp Nybegynder
15. februar 2002 - 10:58 #8
Kære venner når et smart cart har været i en maskine så dur maskinen ikke mere..........

1003>>Hvis der skal så meget til så kan det jo ikke betalesig ?????
Men der må da være en måde hvorpå det kan lade sig gøre
Avatar billede 1003 Nybegynder
15. februar 2002 - 11:02 #9
Hvad præcist er det du mener???

Hvad er det du vil cracke????
Hvilken maskine snakker du om???
Man kan da godt tage et smartcard ud af en sattelit modtager, uden at det bliver ødelagt.
Maskinen burde ikke gå i stykker, med mindre du har puttet korte i på tværs??
Avatar billede btp Nybegynder
15. februar 2002 - 11:07 #10
Det er til en Pc
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. februar 2002 - 11:09 #11
et smartcard er et PCI kort der gendanner PC'en hver eneste gang du genstarter eller hver uge..

har installeret flere smartcards.. og kender ingen anden måde at komme uden om dem på, andet en ved at kende koden..

btp => sidder du på en skole, siden er er Reborn kort?
Avatar billede btp Nybegynder
15. februar 2002 - 11:14 #12
rkhdk>> Jeg ved godt hvad et smart card er og den kan også fåes i en isa udgave.... Nej er ved at lave en maskine, hvor der er en i og pigen kan ikke huske sin kode eller her skrevet forker.....
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. februar 2002 - 23:02 #13
btp => beskrivelsen var nu til 1003 da 1003 troede det var et til satelit modtager...
Avatar billede 1003 Nybegynder
16. februar 2002 - 12:43 #14
takker for oplysningen*SS*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. marts 2002 - 22:31 #15
fik du "knækket" Smartcardet??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. april 2002 - 11:45 #16
hallo???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. april 2002 - 11:45 #17
lave et svar og luk dette spm!!
Avatar billede lars_lemming Praktikant
02. maj 2002 - 08:55 #18
Du har faktisk muligvis en løsninger på din situation.

Ring til det firma hvor kortet er købt, eller til firmaet bag importen af ReBorn i Danmark, SafeKey, på tlf: 9631 0000 og forklar dem situationen.

Du skal have kortet ved hånden, så kan de give dig en "key" til at genåbne kortet!

Jeg ved at det kan lade sig gøre (har selv forhandlingen af PulseMan SafetyCard, et tilsvarende - men selvfølgeligt i alle forstand bedre - produkt (-;) i hele Norden!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 20:40 #19
btp => HALLO!
Avatar billede bosse88 Nybegynder
09. april 2003 - 14:49 #20
Hahaha n00bs !
Ej jeg prøver bare at gøre jer lidt sure. Hvis du mener at ligge data ind på det "beskyttede" drev så er det faktisk rigtig nemt :) Men det må i selv finde ud af.