Avatar billede themepark Nybegynder
20. februar 2002 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udføring af forskellige ASP koder på forskellige tidspunkter

Hvordan sørger jeg for at der på en ASP side bliver udført noget bestemt kode, når siden loades, og noget andet kode, når der vælges en værdi i en dropdown menu.

Venlig hilsen
Michael K. P.
Avatar billede caveman99 Nybegynder
20. februar 2002 - 12:42 #1
Den kode der først skal udfører når der vælges i dropdown listen skal være en funktion... funktionen skal så kaldes når brugeren submit'er formularen med dropdown listen
Avatar billede coltau Juniormester
20. februar 2002 - 12:42 #2
Prøv kategorien JavaScript - det kan bruges når du skal udføre noget på klientens PC. Altså efter klienten har modtaget html-koden.
Avatar billede themepark Nybegynder
18. september 2002 - 11:54 #3
Vender tilbage med spørgsmålet senere...