Avatar billede geek1011 Nybegynder
21. februar 2002 - 15:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nameplanet.com

Jeg kan ikke logge ind på min email-adresse på www.nameplanet.com
Min email-adresse er :
geek1011@mailbox.as
og jeg har indtastet korrekt password, men alligevel kan jeg ikke logge ind. Jeg har forsøgt at oprette en ny konto der inde, men den kan jeg heller ikke logge ind på.
Er der nogen af jer der kan logge ind på jeres Account på nameplanet.com, hvis i da ellers har nameplanet.com som udbyder?
Og ja, jeg har skrevet en email til dem, men har ikke fået svar endnu.
Avatar billede rajczik Nybegynder
21. februar 2002 - 15:32 #1
Det er Fordi Server er nede !
Avatar billede rajczik Nybegynder
21. februar 2002 - 15:33 #2
Kommer du Med Point ?
Avatar billede geek1011 Nybegynder
21. februar 2002 - 15:34 #3
Jeg er kommet ind på den igen.
Hmm... serveren er nede... jammen hvordan kunne jeg så komme ind på selve nameplanet.com men ikke ind på min email-adresse (det kan jeg så godt nu)
Avatar billede bccinlove Nybegynder
21. februar 2002 - 15:35 #4
Har du ikke fået følgende mail fra Nameplanet ?

At NamePlanet we are proud to have given you a unique, cool, and reliable email address service by successfully sharing over 40,000 top-level domain names.

Our original intent was to provide this free service to our members. In the current internet environment however, the advertising revenue we receive does not cover the costs associated with providing our service. Therefore, we have had to make some changes to our existing service which we now ask you to review.

In addition, based on feedback from our user community we are pleased to announce the introduction of many new features our customers like you have been asking for.

However, you must act now in order to keep troels@munch.as active.

Email Forwarding and Url Redirect

Unfortunately, due to increasing costs we can no longer provide email forwarding and URL redirection as part of our free service. Customers who are currently using these features will have two options:

Upgrade to one of our new Premium Services
Update your user profile and use our free webmail service instead
These services will be disabled for all free Web Mail users after Feburary 8th,2002.
Click here to update your profile or choose a Premium Service now.
(Or continue reading the information below)

Web Mail Is Still FREE!

We will still offer an advertising supported version of our Web-based e-mail service with 2 megs of free storage. Additional storage may be purchased or you can upgrade to one of our Premium services if you exceed your storage limit. In order to retain your NamePlanet identity and free webmail service ALL users will be required to update their user profile or upgrade to one of our service packages within 10 days. Failure to do so will result in your account being locked and your email address made available to future customers. So please update your profile or upgrade your service today!

Click here to update your profile now to continue using Web Mail for free. New Enhanced Services!

We are pleased to announce many new upgrades and features. Look for more exciting new features in the coming months. Choose one of the packages below that most fits your needs and sign up today to save 30% off of the prices listed below.