Avatar billede 0767 Nybegynder
26. februar 2002 - 08:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

vedr. Pioneer DV-737

Jeg har overvejet at investere i en Pioneer DV-737! Er der nogen, der kan sige noget godt/dårligt om den? Jeg har en Panasonic RV60 i forvejen!

mvh
Christian
Avatar billede nitrix Nybegynder
26. februar 2002 - 12:21 #1
Den er ok for jeg kender nogle fra min klasse der bruger den, men jeg håber bare at det er en kodefri (regionfree) dvd afspiller da du så kan udnytte den fuldt ud hvad angår vcd eller svcd. Men den skulle være en tilpas god.

Venlig Hilsen NiTriX
Avatar billede nitrix Nybegynder
26. februar 2002 - 14:09 #2
JEG ER FANDME GODT TRÆT AF AT DU STILLER DE SAMME SPØRGSMÅL FLERE GANGE UDEN OG GIVE POINTS NÅR DU FÅR GODE SVAR!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede 0767 Nybegynder
26. februar 2002 - 14:25 #3
Att: Nitrix

Jeg er ikke helt klar over hvad det med pointene går ud på? Jeg er kommet til at stille de samme spørgsmål fordi jeg ønskede at svare på nogle svar!

mvh
christian
Avatar billede danic Nybegynder
26. februar 2002 - 16:07 #4
DV-737 er forældet, men stadig en fed afspiller men hvorfor ikke købe en Pioneer DV-747A som er afløseren?

Der skal jo noget til at slå RV60 af banen :)
Avatar billede 0767 Nybegynder
26. februar 2002 - 16:17 #5
Att: danic

Er DV-737 da bedre end Panasonic RV60?????????????????????????+

mvh
christian