Avatar billede underpass Nybegynder
26. februar 2002 - 15:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pioneer DV-340 DVD afspiller - erfaringer?

Er der nogen der har positive/negative erfaringer m. Pioneer DV-340 DVD afspiller efter den er blevet 'modificeret' af Laserdisken.dk til at være regions fri?
Avatar billede danic Nybegynder
26. februar 2002 - 15:57 #1
Jeg har lige skiftet min DV-515 ud med en DV-646A, jeg kender ikke lige 340'eren men jeg har været godt tilfreds med Pioneer.

Hvis man vælger et af de store mærker Pioneer, Panasonic, Sony går man ikke helt galt i byen.
Avatar billede underpass Nybegynder
26. februar 2002 - 16:10 #2
Tak - men det var PRÆCIS den model jeg vil høre om folks erfaringer med:-) - jeg er klar over de førende mærker indebfor DVD afspillere.
Avatar billede 0767 Nybegynder
26. februar 2002 - 16:22 #3
Jeg har købt en Panasonic hos Laserdisken. Har ikke haft nogen problemer endnu, det er også 2 dage siden jeg har købt den!
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
26. februar 2002 - 18:33 #4
Har selv haft en, og var godt tilfreds med den. Den kodefri del i den er ikke lavet som Region0, dvs. at du skal selv skifte mellem koderne, det kan selvfølgelig være lidt irriterende, men så burde jo ikke få problemer med RCE (region code enhancement). Min havde dog desværre en fejl så jeg returnerede den, og gik ud og købte noget ordenligt kran i HIFI klubben, men hvis der ikke havde været fejl i den, så havde jeg da beholdt den. Det er en af de bedre Lowend afspillere jeg har set, da PIONEER jo er et godt mærke, og fordi der ikke er smidt penge ud på at den skal kunne alt muligt underligt halløj. Den kan dog afspille VCD.

- Rod
Avatar billede underpass Nybegynder
26. februar 2002 - 21:27 #5
Tak for hjælpen! Jeg prøver så en Pioneer :-)
Avatar billede stefmeister Nybegynder
12. januar 2004 - 21:06 #6
Jeg har en Pioneer DV-535 jeg vil gå ud fra at din er en lidt mindre model, men jeg har kun haft gode erfaringer med den, der har aldrig været noget problem. Min er også kodefri, der skal man ikke selv skifte mellem hvilken kode, det gør den helt automatisk, det eneste som kan være en smule irriterende er at den ikke er VILDT hurtig til at skifte lag, så man vil opleve en lille pause når den skifter lag, men det er det eneste.