Avatar billede henrikhund Nybegynder
27. februar 2002 - 13:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvorfor bruger min 1,8 GHZ amd pc. 100pc kraft.

hvorfor bruger min pc alle resurser når jeg bruger nero burningrom?og kun nero.min processor
AMD athlon XP 1800+266FSB
256MB DDR SD-RAM 266mhz
Hardisk-Maxtor 60GB
DVD-Actima 16XDVD drev
Samsung 16/10/40 brænder m,Adaptec.
      HJÆLP HJÆLP
jeg bruger win 2000 pro.
Avatar billede jones_net Nybegynder
27. februar 2002 - 14:02 #1
Det er for at din skive bliver brændt hurtigst muligt!

Hvis du sætter hastigheden ned til 2x f.eks., så vil du se, at du kan lave alt muligt samtidig... Men hvem gider vente i 45 minuter på en CD, når den kan laves på 5 minutter?? Så kan du jo lave lidt strækøvelser imens, så du ikke får museskader og dårlig ryg;-)

/J
Avatar billede henrikhund Nybegynder
27. februar 2002 - 21:36 #2
Er der så ikke større chance for fejl.?
JEG har prøvet clone CD,men den skifter rundt på mine E-D drev,eller
det er kun sommetider.CLONY XL hjælper ikke.??
Avatar billede jones_net Nybegynder
28. februar 2002 - 13:20 #3
Der er ingen risiko for fejl, hvis du har en brænder med BurnProof sikring. BurnProof vil sikre dig imod buffer.underrun, som fremkommer når maskinen laver så meget ved siden af brændingen, så der ikke er data nok til at brænde. I gamle dage skulle der være en konstant strøm af data tl brænderen, men i dag kan der sagtens være en pause (du kan næsten slukke maskinen, og brænde videre senere;-)

Det har næsten alle nye drev i dag:-)

/J
Avatar billede henrikhund Nybegynder
28. februar 2002 - 19:41 #4
Jeg takker for hjælpen.
skide god side.hej