Avatar billede gex Nybegynder
27. februar 2002 - 17:20 Der er 4 kommentarer

Layout til en chat!

Hej eksperter.dk
Jeg skal bruge et layout til en chat!
Altås tjek dette layout: http://www.gex.dk/layout.jpg
Det er ganske sort ja. Men så vil jeg gerne have at i skal lave det sorte om til en flot ramme!
Farverne bestemmer i! Størelsen tilpasser jeg selv bagefter! Det skal bare være en flot ramme med en flot bg.
Spørg hvis der er noget i er i tvil om!

gex-
Avatar billede wollabella Nybegynder
27. februar 2002 - 17:39 #1
hvis der er real money i det kontakt mig på mc_mads@ofir.dk
Avatar billede cdc Novice
27. februar 2002 - 18:23 #2
Bare for god ordens skyld, har du en site i dag så man kan se dine farver og design der ?
Skal den åbne i en ramme eller i et nyt vindue med denne størrelse som på tegningen?

/cdc
Avatar billede gex Nybegynder
27. februar 2002 - 23:09 #3
cdc-Layoute skal være breder og farverne lyse blå og hvide og grå.
HÅber det er fint!
Avatar billede equal Nybegynder
11. april 2002 - 17:23 #4
Det ville være lidt lettere at hjælpe hvis man kunne se billedet!
Linket virker ik!

-mvh. Equal