Avatar billede henrikhund Nybegynder
02. marts 2002 - 17:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp NEED forSPEED.

Hej der ude.
Er der nogle der kan hjælpe med at få lov
til at spille NEED FOR SPEED porsche 2000 ??
Mit styresystem (W,2000)der står i manualen dur ikke.
Findes der ikke en gamefreak der kender et trick?
HJÆLP!!!!"Har lige fået win2000 så jeg har nok brug for lidt hjælp,
Men der er siden her jo super-duper..TAK alle sammen.
HENRIK:
Avatar billede maxium Novice
02. marts 2002 - 17:35 #1
Har du installeret det nyeste patch
Avatar billede al_dair Nybegynder
02. marts 2002 - 17:37 #2
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. marts 2002 - 19:47 #3
Det er korrekt, folkene bag NFS gad ikke at lave spillet Windows 2000 kompatibel.

Installere alle opdateringer fra Windows Update.

Lav en genvej til setup-filen på CD'en. Tag egenskaber for genvejen og smut over i fanebladet "kompatibilitet" (wow) og sæt den til at være en Windows 98.

Kør nu setup.

Efter det er installeret, højreklikker du på genvejen til NFS og laver samme nummer som overstående.

Jeg har fået afvide at det kunne køre sådan - jeg har dog ikke set det selv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2002 - 20:46 #4
det er nok med dette: Efter det er installeret, højreklikker du på genvejen til NFS og laver samme nummer som overstående.
Avatar billede gurkha Nybegynder
03. marts 2002 - 21:49 #5
Det lyder da lidt underligt det der, jeg har da aldrig haft problemer med at køre NFS 5 på min pc, under w2k, godt nok US version, men det burde vel ikke have noget at sige.

Mike...
Avatar billede henrikhund Nybegynder
04. marts 2002 - 19:55 #6
Hej igen.
Nu har jeg prøvet det , men nej det dur ikke på min pc.
OG JA!jeg har opdateret alt hvad der er og opdatere.
SNØFT SNØFT,
Nå prøver noget andet,eller venter på anden mulighed:
tak for at prøve!!!Henrik
Avatar billede pzycho Nybegynder
16. marts 2002 - 21:06 #7
Jeg har læst et sted at man skal slette filen gimme.dll i spillets rodmappe, og det hjalp på min! Jeg kan ikke huske om det skal køres i "Compatibility-Mode", men hvis det er tilfældet skal du bare skrive følgende i kør "regsvr32 %systemroot%\apppatch\slayerui.dll". Så kan du oprette en genvej til spillet, og under egenskaber sætte windows til at tro at spillet kører på en w95 maskine!