hvis jeg vælger "Ny post", "besvar" eller "videresend" melder outlook express at adressekartoteket ikke kan indlæses og skal genindstalleres. det hjælper bare ikke at afindstallere/genindstallere adressekartotek.
hmm, det løste ikke mit problem ... det er et tilsyneladende et dybere problem .. dette problem opstod efter jeg forsøgte af afhjælpe et tidligere problem, men nu er begge problemer endnu vildere end før - jeg må hellere tage en backup af nogle ting og så laver jeg sq en format c en af dagene ... det trænger den sikkert til alligevel
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.