Avatar billede Acker Novice
03. marts 2002 - 14:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

on mouse click

i Dreamweaver:

Hvordan kan jeg ændre en event så det IKKE er "on mouse over" men "on mouse click" der styrer handlingen ?.....der er kun muligheden for on "mouse over" og "on mouse on" når man trykker på eventen i behaviors

Håber der er nogen der kan hjælpe mig !
Avatar billede elkrog Nybegynder
03. marts 2002 - 14:08 #1
onclick="et-eller-andet"
Avatar billede crunch Nybegynder
03. marts 2002 - 14:09 #2
ned i bunden af list menuen er der et punkt der hedder "show evnts for" du har sikkert valgt en gammel browser (eller NN) - også er onclick ikke mulig. vælg istedet en nyere browser fra listen.
Avatar billede Acker Novice
03. marts 2002 - 14:10 #3
ahhhh takker !........det bliver crunch :-)
Avatar billede crunch Nybegynder
03. marts 2002 - 14:11 #4
.. så lidt (: