Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 18:28 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

CS(Counter-Strike)

Hej eksperter !!

Når jeg har downloadet nogen bot's til CS, hvordan kan jeg så bruge dem ???
Hvor skal de ligge ?
Hvordan skal jeg gemme dem ???
Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. marts 2002 - 18:29 #1
når du har installeret den, så skulle den gerne være klar til brug med det samme :)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. marts 2002 - 18:30 #2
gå ind i counter-strike og tryk new game. Hvis det ikke virker så gå ind i LAN Game og create en game :)
Avatar billede stomper Nybegynder
04. marts 2002 - 18:30 #3
du skal trykke næste, næste..... under installationen så ligger de sig automatisk hvor de skal!!! husk når du spiller vælg "LAN game" og ikke "internet game".

P.S. det er federe at spille på internettet!!!
Avatar billede thaufer Nybegynder
04. marts 2002 - 18:31 #4
det kommer jo an på hvad for nogle bots du har downet :)

Jeg ville anbefale PodBot, den er ned at have med at gøre.

Installeres og så spiller det
Avatar billede master_nemo Nybegynder
04. marts 2002 - 18:35 #5
julemand, altså de fleste bots, når du har installeret dem, kan du hoppe ind i et spil og skrive addbot i konsol og vupti bot ont he way, men hvis du har downloadet den, og der ikke er en installations prog, så læs readme om hvordan du installere :D
Avatar billede lundse21 Nybegynder
04. marts 2002 - 18:51 #6
gå ind og installere dem. Så går du ind i lan game og creater et spil. Så skulle de automatisk komme ind. Ellers så skriver du addbot i consolen:)
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 18:54 #7
Thaufer > Hvor kan jeg downloade Podbot ??
Avatar billede thaufer Nybegynder
04. marts 2002 - 19:11 #8
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 19:15 #9
Nu, kan jeg ikke en gang, få min console ned, hvordan gør jeg det ?
jeg ved jeg gør det på ½ men kan ikke lige nu !???
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 19:20 #10
??? ved i det ???
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 19:26 #11
Den som hjælpe, for 15 pointz !
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 19:39 #12
HJÆLP MIG NU !!!
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 19:41 #13
Jeg synes, at det er lidt for dårligt, at i ikke kan hjælpe mig !
Avatar billede lort_oddball Nybegynder
04. marts 2002 - 19:46 #14
du får console ved at:
du højreklikker på genvejen til cs ---> egenskaber/properties -->  under target/path/sted(Agtigt noget =]altså det øverste skrivbare felt)
der tilføjer du bare -console for enden af den path
f.eks. d:\spil\half-life\hl.exe -console

derfor efter trykker du bare ½ inde i spillet....
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 19:54 #15
fORSTÅR DET IKKE !
Avatar billede lort_oddball Nybegynder
04. marts 2002 - 19:55 #16
ok
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 19:55 #17
Kan ikke få det til at virke !!!!
PLEASE hjælp mig !
Avatar billede lort_oddball Nybegynder
04. marts 2002 - 19:56 #18
har du ICQ? Det her går langsomt! :)
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 19:58 #19
Nej msn !
Avatar billede lort_oddball Nybegynder
04. marts 2002 - 20:00 #20
dang...
well jeg regner med at du kommer ind i spillet ved at klikke på en genvej... højreklik på den... nu går du ned i egenskaber og copypaster hvad der står i det øverste hvide felt... kopier lige det herind
Avatar billede techno_boy Nybegynder
04. marts 2002 - 20:01 #21
´Jeg har sendt dig en mail
Avatar billede lort_oddball Nybegynder
04. marts 2002 - 20:05 #22
fup..
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
04. marts 2002 - 20:06 #23
Hvad, jeg har ikke modtaget den endnu !
Hvilken mail, har du sendt til ?
Avatar billede lort_oddball Nybegynder
04. marts 2002 - 20:08 #24
Julemand... skal lige spise... jeg gennemgår dig det om 15-20 min :)
Avatar billede lort_oddball Nybegynder
04. marts 2002 - 20:41 #25
ok
starter lige helt forfra....
gå ind i det bibliotek som HL ligger i, find hl.exe ---> lav en genvej til hl.exe og læg den på skrivebordet
højreklik på genvejen ---> tryk på egenskaber ---> nu kommer der et egenskaber vindue frem ---> helt for oven... i 3 øverste linie er der er skrivbart felt hvor der f.eks. kan stå c:\programmer\half-life\hl.exe
her tilføjer du -console og +game cstrike sådan at linien ser således ud:
c:\programmer\half-life\hl.exe -console +game cstrike

herefter dobbeltklikker du bare på genvejen og vupti... når du er inde og spille så trykker du bare på din ½ key... også kommer consol ned....
Avatar billede csuperman Nybegynder
04. marts 2002 - 22:31 #26
Du kunne jo også bare sætte sine taster til "Default" Det virkede for mig!
/Csuperman
Avatar billede lort_oddball Nybegynder
05. marts 2002 - 20:36 #27
skaffer ham jo ikke en consol
Avatar billede csuperman Nybegynder
06. marts 2002 - 12:04 #28
lort_oddball>> Det hjalp mig, da jeg ikke kunne få min consol frem. Herefter satte jeg så bare mine taster op igen, og det hele virkede perfekt. /Csuperman
Avatar billede lort_oddball Nybegynder
07. marts 2002 - 07:56 #29
hmm ok.. weird