Avatar billede janlm Nybegynder
05. marts 2002 - 12:34 Der er 8 kommentarer

Telemarketings sælger

Securus, Stenløse
Telemarketings sælger søges til nystartet firma, som er under en rivende udvikling.
Vi tilbyder:

Et levende og ungt arbejdsmiljø med gode arbejdsbetingelser og et godt socialt fællesskab
Resultat orienteret løn uden loft
Salg af promoverende produkter på Internettet.
Kvalifikationer:

Sælger med positiv vilje
Selvstændig og resultatsøgende
Lysten til at være med i et ungt og dynamisk salgsmiljø
Humør og optimisme
Gode samarbejdsevner
Salgs- erfaring evt. pr. Telefon.

Ansøgningen sendes til Securus.dk , Frydensbergvej 29, 3660 Stenløse. mrk.: "sælger" Du kan søge stillingen ved at sende en ansøgning enten via e-mail eller brev. Du velkommen til at kontakte Jan Mejlkjær mail : jan@securus.dk telefon 47120926 hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen.
Avatar billede cdc Novice
05. marts 2002 - 12:43 #1
det var da en fed side i har... :o)
Avatar billede roedz Nybegynder
05. marts 2002 - 13:50 #2
Ja, det var dog det vildste design jeg længe har set :))
Avatar billede cdc Novice
05. marts 2002 - 13:52 #3
Salg af promoverende produkter på Internettet, og en HP som det, virker lovende !
Avatar billede cdc Novice
05. marts 2002 - 13:56 #4
DK hostmaster har denne som ejer af navnet, så måske ligger noget bag...
http://www.intermedia.dk
Avatar billede janlm Nybegynder
05. marts 2002 - 14:07 #5
hallo er det jobbet eller navnet i går op i ?
Avatar billede cdc Novice
05. marts 2002 - 14:17 #6
Når man kigger på et job, vil man jo gærne se hvad den indeholder, og i den forbindelse kigger man på siden for at se hvad: Salg af promoverende produkter på Internettet, er for noget. når man så går ind på siden er det ikke noget, ikke et godt førstegangs indtryk
Avatar billede janlm Nybegynder
05. marts 2002 - 14:24 #7
Du velkommen til at kontakte Jan Mejlkjær mail : jan@securus.dk telefon 47120926 hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen.

ellers kan du se nogle af vores produkter her :
adman.dinwebpartner.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
05. marts 2002 - 16:31 #8
Jeg kunne godt tænkte mig at vide, om lønnen er provisionsbaseret, eller det er en fast løn? - For det er sq ikke meget ved at være på provision. Så kan man ligeså godt sælge noget selv, og høste hele profitten.... - fx, var der en her inde på eksperten.dk, der efterspurgte folk der kunne lave hjemmesider for hans hjemmebyggede firma. Man fik så 75% (eller noget) og skulle selv finde kunder... lol? - Så kunne man jo ligeså godt bare kører sit eget.... :)

Men, det var bare lidt det jeg gerne ville vide?