Avatar billede bmc Nybegynder
08. marts 2002 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iis log

Hejsa

Jeg har oprettet et domain på en dns, så jeg kan skrive både www.mitdomain.dk og mitdomain.dk. Men for jeg kan lede begge hen til den dir på server hvor sitet ligger, er jeg blevet nødtil at oprettet to site i iis. Hvilket igen betyder at der bliver oprette to log filer for det samme site. er det muligt gøre noget ved dette?????
Da jeg gerne skulle bruge en stor log fil.

På forhånd tak
bmc
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 13:00 #1
Naaah bare tilføj den manglende under det ene site..

Egenskaber for sitet og klik på advanced.. tilføj det her ;)
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 13:02 #2
Der skulle så gerne stå:

www.mitdomain.dk 80 All Unassigned
mitdomain.dk 80 All Unassigned

Nothing to it ;)
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 13:06 #3
Du kan faktisk se lidt mere her ;)

http://www.netwebber.dk/iis/

Tak for pointz