Avatar billede filipd Nybegynder
08. marts 2002 - 17:51 Der er 11 kommentarer

Er Cliche i hacked !!!

Når jeg besøger nogle af de asp sider jeg har uploadet står der bare
"Welcome to http://www.worm.com !

Hacked By Chinese!"

Hmmmm er cliche som hoster domænet blevet hacked ????
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 17:53 #1
næææ så ville http://www.klaverportalen.dk også være sunket i jorden..
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 17:54 #2
et link fra dig ville godt nok gøre underværker ;)
Avatar billede filipd Nybegynder
08. marts 2002 - 17:54 #3
Ja men det er jo en html side og ikke asp side.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
08. marts 2002 - 17:55 #4
Avatar billede filipd Nybegynder
08. marts 2002 - 17:57 #5
http://www.fdnet.dk/Register.asp

Men det er kun på nogle sider... denne virker fx.
http://www.fdnet.dk/winboard/login.asp
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 18:30 #6
du kunne jo evt. sende dem en mail !!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. marts 2002 - 18:49 #7
...og ved samme lejlighed bede om at få skiftet password.
Det kan kraftigt anbefales alle brugere på cliche.dk
Avatar billede filipd Nybegynder
08. marts 2002 - 18:58 #8
Hvorfor skiftet password ????
Avatar billede stigc Nybegynder
02. januar 2004 - 19:14 #9
Jeg har lige fundet en liste over mange af cliches brugernes passwords!
Den søgte jeg såmænd frem med google.

Har skrevet til dem.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. januar 2004 - 19:20 #10
Min bemærkning for knap 2 år siden var såmænd bare for at advare mod
et ganske markant sikkerhedsproblem de havde den gang. Det var både
sørgeligt og latterligt, hvad de fandt på den gang. De skulle vel have
haft mulighed for at rette op på det i dag, men måske man skulle gøre
det til en fast regel at forsøge de mest almindelige hackningsmetoder
på de webhoteller man benytter sig af. Så kan der ske 3 ting:

1) Man opdager slemme mangler, og kan ikke benytte webhotellet
2) De opdager man hacker, og så kan man ikke benytte webhotellet
3) De opdager ikke at man hacker, og så bør man vel ikke benytte webhotellet.

Øhm, er der nogen der har en løsning på dette problem ;))  ?
Avatar billede stigc Nybegynder
02. januar 2004 - 20:02 #11
:) Du hoster dig selv.

Cliche har ændret password for alle deres brugere. Men de har glemt noget. Skriver det ikke her, da det jo skader mere end det gavner. Jeg må lige høre deres svar.