Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 12:49 Der er 9 kommentarer

Placering af login

Er der nogen der har forslag til hvordan jeg skal gøre "login" mere synligt, efter man har logget ind på www.pcgamez.dk ? - Nu er der bare en ekstra-menu, men det er ikke lige en man lægger mærke til, hvis man ikke ved den er der!

Alle brugere der opretter navn med eksp- i starten bliver slettet igen, hvis i vil teste...
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 12:56 #1
Du kan snuppe nogle ideer fra andre game sites. f.eks.

www.dailyrush.dk
www.gamereactor.dk

Få den til at skrive brugernavnet i øverste venstre hjørne.
Du kunne måske lave en ny menu, hvor brugeren selv kunne bestemme farverne på designet.

Du skulle også(efter min mening) gøre download utilgængelige for ikke brugere. Derved får du også flere "members".
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 12:59 #2
nonick: Tjaa, jeg ved ikke om jeg vil snuppe idéer fra de andre gamesites.

Mener du oppe i venstre hjørne af siden, eller venstre hjørne af menuen?

Mht. at brugere kan ændre farve, det tror jeg ikke er en så god idé!

Mht. Download - Tja, det kunne være, det vil jeg overveje! :o)
Avatar billede nicksos Nybegynder
09. marts 2002 - 14:10 #3
Ok, jeg har tre forslag:
1) du kan placere din login link under den første bjælke hvor der står "pcgamez.dk, med lidt større skrift, og måske i en mere iøjenfaldende farve, f.eks. rød.

2) Eller placere den i toppen a navigationssøjlen, muligvis i en meget lysere farve en de øvrige tekst.

3) Under alle omstændigheder, ku' du måske finde en anden java script som laver et lille tekst vindue, så man kan indast sin login navn dér. Det ville straks gør det mere synligt.

Held og lykke
Avatar billede all_for_you Nybegynder
11. marts 2002 - 13:42 #4
Jeg har et andet alternativ:
Placer din login/ny bruger under din cazino-banner samtidig med at centrere den. Så vil folk uden tvivl lægge mærke til login!
Det vil være nemt at se den hvis du også har en del luft omkring login. Dvs. at du har måske 70-100 pix under det felt hvor man indtaster.

Håber det var hjælp nok

>>All_for_you
Avatar billede all_for_you Nybegynder
11. marts 2002 - 13:45 #5
Jeg ved ikke hvordan brugerne vil reagere, hvis du laver et popupvindue, som siger login/ny bruger? Det skal poppe up lige så snart brugeren kommer ind på siden.
Ulempen er bare, hvis folk overhovedet ikke ved hvad din side går ud på, så vil de sikkert ikke oprette ny bruger lige med det samme.

>>All_for_you
Avatar billede and.vang Nybegynder
25. marts 2002 - 13:46 #6
Lav skriften "eksp-...'s profil" rød, og gør baggrundsfarven en smule mørkere (eller lysere) i den undermenu.

/Anders
Avatar billede antrax Nybegynder
16. april 2002 - 20:19 #7
Det har egentligt ikke noget med spørgsmålet at gøre, men logoet, er lidt misvisende ift. navnet. altså, pcgamez, og så er det er CS logo, synes det er "diskriminerende" på et eller andet plan.. :)
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
21. april 2002 - 05:02 #8
Avatar billede all_for_you Nybegynder
21. april 2002 - 11:57 #9
Nu må I da snart have fået styr på det login!!!