Avatar billede smilet Nybegynder
10. marts 2002 - 12:46 Der er 2 kommentarer

Printer.

Jeg har placeret en PC som printserver for en af mine printere, som så kører på denne PC som shared printer.
Jeg kører Win98.
Problemet er nu, at printjobbet alligevl bliver hængende på den værtscomputer, som har sendt jobbet afsted over netværket (win98 peer to peer).
Min ide var at jobbet (lyn) hurtigt skulle havne på den PC der er direkte tilsluttet printeren, og frigøre de andre PCér i huset. Men i stedet blokerer jobbet stadig den PC det er afsendt fra.

PS. Der ikke installeret andet på omtalte printserver end Win98 og printerdriveren til denne specifikke printer + selvfølgelig netkort og dertil hørende driver.
Avatar billede jtt Nybegynder
10. marts 2002 - 12:57 #1
Hej

Er printerdriveren installeret på værtscomputeren ? Sikkert - men du omtaler det ikke :-)

mvh

/JTT
Avatar billede smilet Nybegynder
10. marts 2002 - 15:14 #2
Ja det er ok ,-det er ikke der fejllen ligger !!