Avatar billede pwn Forsker
15. marts 2002 - 15:18 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

adgangskoder

Hvor sletter jeg adgangskoder , der spærer i windows2000?
Avatar billede ducks Nybegynder
15. marts 2002 - 15:19 #1
Kontrol panel egenskaber for brugere der er et eller andet (kan ikke huske det mere)
Avatar billede jayf Nybegynder
15. marts 2002 - 15:20 #2
Kontrol Panel - Brugere og adgangskoder
Avatar billede western-amigo Nybegynder
15. marts 2002 - 15:21 #3
Læs manualen(som du ikke har da det sikkert er en warez version du har)
Avatar billede k_la Nybegynder
15. marts 2002 - 16:48 #4
Det kræver administrator rettighedder - så hvis du ikke kan logge ind med disse rettighedder - så er chancerne små
Avatar billede frank-jensen Nybegynder
15. marts 2002 - 22:03 #5
<k_la> har ret hvis du ikke har administartorrettigheder er dine chanser små
Avatar billede ducks Nybegynder
16. marts 2002 - 17:29 #6
jayf> hvorfor svarer du det samme som mig?
Avatar billede tyfos Nybegynder
17. marts 2002 - 02:00 #7
Hvis du gerne vil ændre eller slette passwords. Så få fat i ERD Commander 2002 -> http://www.winternals.com/
De har desværre ikke længere en trial, men det kan jo være du kan finde den et andet sted.
Med den kan du ændre samtlige passwords på maskinen.
Avatar billede hobitten Nybegynder
18. marts 2002 - 15:47 #8
nu har jeg engelsk OS og ved ikke lige hvad det er på dansk:

control panel --> Users and Password --> fjern så flubenet i "users must enter a user name and password to use this computer"

#western-amigo
ja, eller det kunne være han havde købt en studie licens hvor der ikke følger manual med....!

og forøvrigt kan du så egenligt ikke være ragende ligegald om han har en warez version eller ej...
Avatar billede pwn Forsker
29. april 2002 - 18:13 #9
Tak for (de fleste) svar - jeg har fordelt points lidt i forhold til den viden svarene gav mig til løsning af problemet.
mvh

p