Avatar billede zeeo Nybegynder
17. marts 2002 - 12:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cs

når jeg spiller cs over boomtown genstarter min computer helt af sig selv er der nogen der ved hvordan jeg slipper af med det??

det sker når jeg går ud as spillet eller der er fuldt.. så genstarter den bare :(

hilsen martin
Avatar billede smms Nybegynder
17. marts 2002 - 12:57 #1
spørg evt i Bt forum http://forum.boomtown.net/
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
17. marts 2002 - 15:05 #2
Tror ikke lige det er Boomtown det er galt med nok mere dit CS .. måske er det XP der ikke fungere ordentlig med klienten fordi jeg har haft samme problem med den der boomtown klient men satte den til Windows 98 Kompatibel så virkede det
Avatar billede zeeo Nybegynder
17. marts 2002 - 15:07 #3
ja det virker med med win 98 men jeg vil have det til at virke med xp
Avatar billede curtsen Nybegynder
17. marts 2002 - 15:19 #4
sæt den til at afvikle programmet i win 98 miljø..
Egensakber for programmet her kan du sætte det..
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
17. marts 2002 - 16:13 #5
Curtsen du gentager hvad jeg siger .. !!
Avatar billede zeeo Nybegynder
17. marts 2002 - 16:55 #6
det virker ikk :(
Avatar billede zeeo Nybegynder
10. april 2002 - 18:26 #7
hmm ingen svar!