Avatar billede hobitten Nybegynder
18. marts 2002 - 15:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ang. shortcut key

jeg har en mindre problem med den funktion der kan få et program til at starte ved at trykke en taste kompination som fx. "ctrl + alt + x"

jeg har prøvet med flere programmer og forskellige taster, men lige lidt hjælper det....
Avatar billede the_magician Nybegynder
18. marts 2002 - 15:24 #1
Jeg har også et mindre problem:
For at løse dit problem er jeg nødt til at vide noget mere !
Avatar billede hobitten Nybegynder
19. marts 2002 - 10:12 #2
problemet er at programmet ikke starter når man trykker den valgte taste kompination
Avatar billede the_magician Nybegynder
19. marts 2002 - 17:56 #3
Har selv haft problemet.

Prøv at placere makøren i feltet (genvejs tast), hold CTRL nede og tryk Q. Tryk så på anvend. Marker et ikon på skrivebordet og klik så et tilfældigt sted på skrivebordet (et sted uden ikoner) tryk så CTRL + ALT + Q, CTRL + Q og ALT + Q. Hvilke virker så ?
Avatar billede hobitten Nybegynder
20. marts 2002 - 13:02 #4
inger af dem virker /:
Avatar billede the_magician Nybegynder
20. marts 2002 - 19:19 #5
Og genvejen er placeret på skrivebordet ???
Avatar billede hobitten Nybegynder
21. marts 2002 - 12:46 #6
nu virker det..  bare lidt tamt at genvejen skal ligge på skriveborderet...