23. marts 2002 - 22:48Der er
3 kommentarer og 1 løsning
Ati radeon 8500 counter-strike
Jeg har et ati kort og spiller counter-strike. Jeg får den besked "overflow" på consolen. Hvad gør jeg hvis jeg har hentet "ati fix" den fil man skal hente og installere. Jeg har prøvet at installeret den i Hl og Cs mappen men uden held. Der har været mange indlæg om dette problem men jeg har ikke fundet "det korrekte svar" nogen der kan beskrive "how to do step by step" Jeg bruger OS Win XP og har HL-CS version.
Flere kommuner går nu i gang med at bruge AI-understøttet dokumentation. Målet er, at sagsbehandlere skal bruge mindre tid på referater og registrering – og mere tid på nærvær i mødet med borgeren.
Når du har downloadet filen, skal du bare kopiere filerne over i hoved mappen for Counter Strike! Du skal bare overskrive filerne! Du kan jo muligvis gemme de gamle i en mappe for sig selv! Det skulle gerne virke fint ;o)
OK, nu da du har Half Life med Mod, så er det selvfølgelig Halflife versionen af patchet du skal bruge, og det er Half Life du skal kopiere filerne over i ;o)
Tak for ponit og hed og lykke med Counterstrike :o)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.