Avatar billede answermaster Nybegynder
01. april 2002 - 20:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

NYHED: Osama Bin Laden...

OSAMA BIN LADEN ER BLEVET FUNDET...

I følge den amerikanske beredskabs styrelse, er Osama Bin Laden, den store krigs forbryder, fundet og leveret til Usa's regering. George Bush, vil personligt tage i mod ham.
Ses først i nyhederne kl. 21.00.

Avatar billede 12705 Nybegynder
01. april 2002 - 20:03 #1
og....
Avatar billede answermaster Nybegynder
01. april 2002 - 20:03 #2
Kommentar?
Avatar billede answermaster Nybegynder
01. april 2002 - 20:03 #3
Og hvad, det er fantastisk!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2002 - 20:04 #4
Aprilsnar!
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
01. april 2002 - 20:04 #5
Det er en aprilsnar!
Avatar billede answermaster Nybegynder
01. april 2002 - 20:05 #6
Ja det er det, uheldig vis!!

:(
Avatar billede 12705 Nybegynder
01. april 2002 - 20:06 #7
answermaster> de fleste på eksperten kan nok godt se at det er en aps
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
01. april 2002 - 20:07 #8
Og jeg er total enig med answermaster!
Avatar billede oluf_sand_ham_selv Nybegynder
01. april 2002 - 20:18 #9
Det vil bare be dejligt, if han blev fanget.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
02. april 2002 - 00:28 #10
Så mangler vi bare at præsident Bush og Saddam Hussein og andre også bliver stillet til ansvar for deres handlinger  , det ville sgu' også be dejligt da.........
Nu må man jo lige huske på at det er ikke svært i visse dele af verden at finde folk som er villige til at begå selvmord for at straffe mennesker som ellers er uden for rækkevidde , folk som står uden for almindelig retsjuristik såsom statsledere , bare se på hvad der foregår i mellemøsten lige nu.......
Avatar billede htmlkongen Novice
13. september 2003 - 22:12 #11
Uacceptabelt !! Det er jo ikke sjovt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN IKKE TOLERERE SÅDAN NOGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2003 - 23:23 #12
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TJEK DATOEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede htmlkongen Novice
05. oktober 2003 - 22:22 #13
I know sorry for spam