Avatar billede j_stick Nybegynder
04. april 2002 - 17:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Printer - Feeder - C5 1.80

Printer: Brother 1060
Program: C5 1.80

Der er 2 feeders og en manuel.

Hvordan bestemmer jeg hvilken feeder den skal bruge når jeg skriver ud?
Avatar billede Broholm Novice
04. april 2002 - 23:09 #1
Arbejder du i DOS eller Windows udgaven af C5? Hvis du arbejder i Windows, bruger du så printeren som DOS eller Windows printer? Der er nemlig forskel alt efter hvordan man bruger dem.
Avatar billede j_stick Nybegynder
08. april 2002 - 10:22 #2
Jeg arbejder i WIN og printeren er sat op som Windows-Standard printer!!!
Avatar billede Broholm Novice
08. april 2002 - 19:28 #3
Så skal du oprette den samme printer 3 gange under Windows, som bruger hver deres bakke. Derefter skal du oprette 3 brugerprintere pr. bruger i C5 som hver kører på C5 printeren 'STANDARD-Windows' og hver deres Windowsprinter.
Avatar billede j_stick Nybegynder
09. april 2002 - 11:33 #4
Ok, det kan godt være at det er et dumt spørgsmål, men hvordan kan jeg få "Standard-WINDOWS" (brugerprinter) til at pege 3 forskellige steder hen???
Avatar billede Broholm Novice
09. april 2002 - 19:00 #5
3 * Generelt/Tilpasning/Brugerkonfiguration/Brugerprinter/Opret

Opret tre printere ("Bakke1","Bakke2","Manuel") som hver bruger C5-Printer = 'Standard-Windows' og hver deres Output-enhed (De 3 Windows printere du har oprettet).
Avatar billede Broholm Novice
09. april 2002 - 19:06 #6
Når du så printer en rapport vil du kunne vælge imellem 'Bakke1','Bakke2','Manuel' og 'Standard-Windows'.

Det kan godt være lidt forvirrende med 'Standard-Windows' er både en printer og en printerdriver i C5.
Avatar billede j_stick Nybegynder
10. april 2002 - 08:29 #7
Du er bare super, tak for hjælpen!!!