Avatar billede sabmobil Nybegynder
04. april 2002 - 23:24 Der er 10 kommentarer

SMS SENDER

JEg har spurgt nogle gange men nu vil jeg gerne havde det slået fast. ER det muligt at få en sms sender på sin hjemmeside uden at man skal betale 12.000 kr for en sms platform

Altså er det muligt at ens bruger kan sende sms beskeder fra ens side gratis
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
04. april 2002 - 23:25 #1
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
04. april 2002 - 23:26 #2
eller 'lån' koden fra www.besked.dk
Avatar billede krukken Juniormester
04. april 2002 - 23:29 #3
<form method="post" action="http://www.1klik.dk/mobil/sms/default.asp">
<table border="0">
<tr><td><font size="2">Mobilnr:</td><td><input type="input" name="modtager" size="8" maxlength="8"></td></tr>
<tr><td><font size="2">Fra:</td><td><input type="input" name="afsender" size="28"></td></tr>
<tr><td><font size="2">Besked:</td><td><input type="input" name="besked" size="28"></td></tr>
<tr><td> </td><td><input type="submit" value="Send"></td></tr>
</table>
</form>
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. april 2002 - 23:32 #4
Du kan gå ind på www.asp.dk m.m. og hente div. SMS senere.

Men de lever ikke evigt, for næsten alle selvskaber vil lukke for afsendelse af disse sms´ere i løbet af iår, så kun folk der sender via SMS gateway kan forsætte.

Det koster dog stk pris at sende gennem SMS gateway. Som man kan se på Coolsms, så er det ikke noget der er spicelt billigt :o)

Men indtil da kan du lave en gratis en.
Avatar billede sabmobil Nybegynder
04. april 2002 - 23:37 #5
krukken> den virker jo ikke. jeg har Teledanmark og det tager 20 min før den afleverer
Avatar billede sabmobil Nybegynder
04. april 2002 - 23:38 #6
bounce2002> den virker heller ikke (www.rolator.dk)
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. april 2002 - 23:43 #7
sabmobil> Det er pga. TDC ligger alle beskeder som ikke sendes fra dem bag ved, således at hvis man vil sende hurtigt så skal det ske gennem dem :o)
Avatar billede sabmobil Nybegynder
05. april 2002 - 09:48 #8
Bounce2002> hvordan får jeg hans sms sender ind på min side. JEg kan ikke finde hans script nogle steder. og må jeg overhovede bruge det gratis
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
07. april 2002 - 01:13 #9
sabmobil -> Hvilket script tænker du på?
Hvis det er den inde fra besked.dk , så må du ikke.......
Avatar billede sabmobil Nybegynder
07. april 2002 - 10:21 #10
bounce2002> hvor finder jeg scriptet på rolator

hvorfor skriver du at jeg kan låne scriptet fra besked.dk nå du nu skriver at jeg ikke må alligevel