Avatar billede sabmobil Nybegynder
05. april 2002 - 15:07 Der er 10 kommentarer

Nybegynder

Hvordan opratter jeg en access data base på min computer
Avatar billede jkrons Professor
05. april 2002 - 15:24 #1
Hvad mener du? Start Access, vælg Opret ny database.
Men brug lidt energi på at sætte dig ind i hvad databaser overhovedet er for noget. Gå på et kursus eller læs en bog. Access er ikke som Word eller Excel.
Avatar billede mugs Novice
05. april 2002 - 15:29 #2
Jeg har en række lektioner i Access97, der viser dig hvordan du opretter en db fra A til Z. Lektionerne er skrevet i Word med skærmdumps. Lektionerne har været brugt til undervisningsformål. Db fungerer også i Access2000, men skærmdumps er jo så lidt anderledes, men ikke mere end det er til at finde ud af.

Jeg sender det gerne hvis du lægger din email. Og du skal afgive lidt flere point, da det er ret omfattende at sende.
Avatar billede nopper Praktikant
05. april 2002 - 15:47 #3
Jeg kunne godt bruge den.
Hvad ville være passende.100 måske????
nop@mjols.dk
Avatar billede mugs Novice
05. april 2002 - 18:37 #4
Sendt til nopper.
Avatar billede sabmobil Nybegynder
06. april 2002 - 19:34 #5
du får 60 point for den

sabmobil@ofir.dk
Avatar billede mugs Novice
06. april 2002 - 20:17 #6
sabmobil > Har prøvet at sende, men har fået mail retur med besked om, at det ikke er plads. Der tillades ikke filer større end 2 Mb, og jeg skal bruge 8 Mb.
Avatar billede sabmobil Nybegynder
07. april 2002 - 10:23 #7
mugs> kan du ikke sende det over ICQ mit nummer: 152559661
Avatar billede mugs Novice
07. april 2002 - 10:47 #8
sabmobil > Nu må du falde ned af stolen af grin - men hvad er ICQ og hvoedan gør jeg det?
Avatar billede nih Novice
07. april 2002 - 16:09 #9
sabmobil -> Der er et udemærket nybegynder hæfte vedr. Access 97 her:

http://www.knowware.dk/download/multi_download.htm

Niels
Avatar billede sabmobil Nybegynder
07. april 2002 - 18:21 #10
ICQ er en slags chat program som er meget brugt. man kan bl.a sende filer over ICQ. du kan downloade det på www.download.com