Avatar billede rextezz Nybegynder
08. april 2002 - 12:57 Der er 9 kommentarer og
5 løsninger

ICQ og MSN !?

jeg har en ven som bruger MSN og jeg bruger ICQ, og jeg kan ikke få ham overtalt til at indse at ICQ er bedst :).
Men jeg mener jeg har hørt at man godt kan bruge ICQ, til at finde MSN bruger med så jeg bruger ICQ til at skrive til ham og om vent med ham han skriver med MSN til mig.

- Kan det lade sig gøre ?

//ReZz//
Avatar billede aagaard Nybegynder
08. april 2002 - 13:00 #1
Nej, det mener jeg ikke at man kan da det er to vidt forskellige chatprogrammer da de ikke køre ind over hinanden
Avatar billede toasteren Nybegynder
08. april 2002 - 13:01 #2
Nej, det er 2 forskellige programmer.
Ligesom du kan ikke spille counter-strike mod en der spiller Red Alert, vel ?
//Toast
Avatar billede toasteren Nybegynder
08. april 2002 - 13:01 #3
Nåh, for sent..
Avatar billede jones_net Nybegynder
08. april 2002 - 13:02 #4
Der findes et program som måske kan... Har kun hørt det af omtale, så jeg ved ikke om det virker!!

Men jeg tror nok, at det hedder Trillian, ellers søg efter Instant Messengers på Google, og find noget der hedder næsten det samme...

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
08. april 2002 - 13:03 #5
http://www.trillian.cc/features.html

Læs de sidste features, der står den kan:-)

/J
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2002 - 13:03 #6
så skal du have fat i en anden klient

f.eks trillian kan godt "snakke" med både msn og icq

www.trillian.cc
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2002 - 13:04 #7
argh :I
Avatar billede brp Nybegynder
08. april 2002 - 13:04 #8
Det du nokhar hørt om er Trillian. Det er et chatprogram hvor du både kan køre ICQ og MSN. Men du kan ikke chatte fra ICQ til MSN !

http://www.trillian.cc/
Avatar billede jones_net Nybegynder
08. april 2002 - 13:04 #9
ja, det betyder jo bare, at een af jer skal skifte...

/J
Avatar billede snowball Novice
08. april 2002 - 13:05 #10
http://www.ceruleanstudios.com/index.html kan du hente Trillian som kan kommunikere med ICQ, AOL Instant Messenger, MSN Messenger, Yahoo! Messenger og IRC i ét og samme program !

Snowball
Avatar billede brp Nybegynder
08. april 2002 - 13:05 #11
fedt *G*
Avatar billede snowball Novice
08. april 2002 - 13:05 #12
wow, det gik stærkt lige pludselig *GG*

Snowball
Avatar billede jones_net Nybegynder
08. april 2002 - 13:06 #13
hmmm, det siger nok en del om folks brug af IM programmer!!!!

/J
Avatar billede rextezz Nybegynder
08. april 2002 - 13:11 #14
Jeg har lige set på programmet Trillian og det tror jeg skal til atbruge for eftertiden for..

Så der er prints til alle...