Avatar billede toasteren Nybegynder
09. april 2002 - 12:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trillian

Hey..

Er ved at installere Trillian, men ville lige hører hvad folk synes om det.

Hvad synes i om det ? Er det skide smart ? Godt chat program ? osv. osv.

//Toast
Avatar billede krofar Nybegynder
09. april 2002 - 12:22 #1
Det er smart på den måde at det kan kommunikere med både MSN,ICQ m.m
Avatar billede hojben Novice
09. april 2002 - 12:22 #2
Jeg bruger KUN trillian fordi jeg derved lettere kan se hvilken IP brugeren kommer fra hvis det er en jeg ikke kender..

og ja jeg synes det er "skide smart" at ha det hele samlet i een løsning.. bruger dog kun icq på den..
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
09. april 2002 - 12:23 #3
Det er et smartprogram..knap saa mange features i ICQ som den originale, men det er ideelt hvis man bruger flere klienter.

/JB
Avatar billede toasteren Nybegynder
09. april 2002 - 12:24 #4
Okay, det var alt jeg ville hører..
Avatar billede adagio Nybegynder
09. april 2002 - 14:19 #5
Vil så også lige sige:

Det virker ikke, efter jeg installerede det kunne jeg ikke connecte til icq (Hverken med Trillian eller ICQ), da jeg afinstallerede det igen, så virkede det igen!

Den har et stort problem med udnyttelsen af tastaturet. Man kan ikke bruge nummertasterne (dem i højre side), når man skriver kode...og det er meget dumt når ens koder er sat op til at have en passe ind efter tallenes placering :(