Avatar billede phr34k Nybegynder
11. april 2002 - 17:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook Problem...

I Mit MS Outlokk Express er der i venstre side en spalte med "Slette", "Indbakke" etc.. Ik'? Når jeg prøver at slette at brev kommer den op med en "LAM" fejl.... Som siger at den har udført en ulovlig handling, og lukkes derefter!
Det samme gør den når jeg prøver at trække den ud i mappen! Det er ikke så meget det at det irriterer min inbakke men det at det tager plads! (Jeg kan godt flytte dem til _ALLE_ andre mapper)!
Kan du hjælpe mig?
Jeg kører med OS Win2k
Avatar billede kapla Nybegynder
11. april 2002 - 17:40 #1
Hvad er den nøjagtige fejl?
Avatar billede phr34k Nybegynder
11. april 2002 - 17:44 #2
"msimn.exe har genereret fejl og lukkes af windows. Programmet skal genstartes.

Der oprettes en fejllog."

Med det gule WARNING tegn!

Nok?
Avatar billede kapla Nybegynder
11. april 2002 - 17:49 #3
Avatar billede phr34k Nybegynder
11. april 2002 - 18:06 #4
Txh der! Next Time så plz fortæl det istedet!
Kan du ikke også lige svare på http://www.eksperten.dk/spm/196891 så?
Også 100 points der!
Avatar billede kapla Nybegynder
11. april 2002 - 18:33 #5
Kan da prøve :)
Avatar billede phr34k Nybegynder
12. april 2002 - 13:17 #6
thx.... Her får du lige dine points!
Hvor kan jeg se mine egen spg. uden at grave hele basen igennem?
Avatar billede kapla Nybegynder
12. april 2002 - 13:27 #7
Konto - Spørgsmål oprettet af dig

Direkte link: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=phr34k&option=22